Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 2781 ggr
[Jens]
3

Kampfiskar och Iphone 6s/6s plus!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För första gången sedan införandet av iPhone så använder de bilder som liknar fotografier på sina paket som levereras med nya iPhone 6s och 6s plus. På dessa paket så visas det bilder på kampfiskar!

Vad jag kan se så verkar det vara Half moon betta eller double tail betta! Håll med om att boxarna är snygga och det gör ju inte saken sämre för innehållet i boxen är ju de bästa telefonerna som finns på marknaden idag.

Vill du se dessa fiskar i animation så finner du dem här:

1. Blue Yellow White Betta

2. Orange Betta

3. Blue Betta

Ska bli intressant att se vad Samsung kommer att hitta på när de gör sina nya boxar,  undrar om det blir en fisk på deras boxar också 😉 Bläckfisk kanske eller varför inte maneter? 

[SebastianR]
1

Ser grymt bra ut!

[Jens]
1

Ja, visst är det! Det är nästan så att man har lust att gå att köpa en ny telefon bara för bettornas skull. 🙂 3D animerade bakgrunder är ju så snyggt .

[Jens]
1

Funderar på en sak. Med tanke på detta så tror jag att akvaristik kommer skjuta upp i höjden och en mardrömsscenario är att de nya människorna vill ha kampfiskar i sina hem i pyttesmå boxar.  😕 Jag hoppas innerligt att det inte blir så i alla fall.

ElinvBorg
1

När jag tidigare såg att Apple skulle använda sig utav kampfiskar så blev man ju glad och hoppas att arten ska bli populärare men då kommer ju det negativa som du säger att folk troligtvis kommer ha hand om dem fel, som en prydnad och inte ett levande djur :(

Medarbetare på Akvariefisk ifokus

96 l med kampfiskhonor och ett 30 l med en kampfiskhane

FjantYoda
1

Jag blev jätteglad då jag såg kampfiskarna, och inte mindre glad då jag såg att nya färgen var Rose Gold ;) 

Saknar att ha Kampfisk men vet inte om jag vågar införskaffa till akvariet, tror inte dom går så bra ihop med nuvarande fiskar

https://www.instagram.com/aros_yoda/