Mini innerfilter till räkvas ?
Undrar vad det finns för mini innerfilter man kan köpa om man ska starta upp en räkvas ? Har en väldigt stor vas som jag hade tänkt att bara ha räkor i ? (tror det går i en 15-20 liter i den )
Vilka märken finns ?
Någon som kan tipsa om köpställe ?

Det finns många olika, jag har en vas och två 13 liters plastlådor med varsin pump/innerfilter, alla 3 olika sorter och de funkar fint vilken som. Finns att köpa typ överallt där du hittar akvariesaker, två av dem har jag köpt i djuraffärer, det tredje fick jag med när jag köpte min vas (köpte privat och den användes redan som akvarie)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Funkar med nästan villket litet innerfilter som helst, dom flesta går ju att strypa. Annars kanske luftdrivet filter kan vara nåt?
aquael fan mini + funkar bra, då man kan reglera flödet. Har haft de till 15 liter. Jag köpte mina på nätet, va billigast så.
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Vill att innerfiltret är så litet som möjligt, så det syns så lite som möjligt men ändå gör vad det ska!
Är aquael fan mini det minsta som finns ?
Har letat och letat i ganska många djuraffärer men ingen har mini filter ( finns bara att köpa tillsammans med ett 30 lters akvarie och det behöver jag inte )
Vilka sidor på nätet säljer mini filter ? kan du/ni tipsa var ni shoppar ?
AquaEL Micro+ är nog den minsta jag har sett. http://www.pwss.se/product.php?productid=12170&cat=618&page=1