köpa malyngel?
hej. tänkte försöka köpa malyngel privat. är det någon som vet någon bra uppfödare i jönköpingstrakten
Vad är det för mal du letar efter?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
i princip vad som helst. fast inga köttätare. tycker att dom flesta sorter är fina
Kolla på blocket. Där kan du hitta annonser med malar till salu.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
jag har kollat blocket redan, men dom flesta finns i göteborgstrakten och det är två timmar med bil. tycker att det är i längsta laget för ynglena.
Min kille bor i Göteborg och jag brukar köra förbi Jönköping på väg dit och tillbaka. Jag kan agera transport om du skulle hitta nått riktigt intressant i Göteborg.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Det finns även grupper på facebook där du kan fråga om någon har till salu i närheten.
Medarbetare på akvariefisk ifokus
det är inte körsträckan som är problemet. det är tiden för malarna i en plastpåse. tar ju minst två timmar. men jag bad glasnissen på jobbet att göra ett litet "bilakvarie" till mig. då kan ja ha en pump i och då borde det inte vara något problem. tack i alla fall
Fisk klarar sig länge i påse, packas de ordentligt så klarar de ett dygn eller två utan problem.
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties