Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettmalar
Läst 1007 ggr
gustav1982
0

köpa malyngel?

hej. tänkte försöka köpa malyngel privat. är det någon som vet någon bra uppfödare i jönköpingstrakten

-Cissi-
2

Vad är det för mal du letar efter?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

gustav1982
0

i princip vad som helst. fast inga köttätare. tycker att dom flesta sorter är fina

HeidiH
0

Ancistrus har nog de flesta som har ett par hemma… I övrigt vet jag inte alls hur lätta malar är att föröka..

mimåne
0

Kolla på blocket. Där kan du hitta annonser med malar till salu.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

gustav1982
0

jag har kollat blocket redan, men dom flesta finns i göteborgstrakten och det är två timmar med bil. tycker att det är i längsta laget för ynglena.

-Cissi-
0

Min kille bor i Göteborg och jag brukar köra förbi Jönköping på väg dit och tillbaka. Jag kan agera transport om du skulle hitta nått riktigt intressant i Göteborg.

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

mimåne
0

Det finns även grupper på facebook där du kan fråga om någon har till salu i närheten.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

gustav1982
0

det är inte körsträckan som är problemet. det är tiden för malarna i en plastpåse. tar ju minst två timmar. men jag bad glasnissen på jobbet att göra ett litet "bilakvarie" till mig. då kan ja ha en pump i och då borde det inte vara något problem.  tack i alla fall

GuUuLd
0

Fisk klarar sig länge i påse, packas de ordentligt så klarar de ett dygn eller två utan problem.

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties