Mitt Akvarium
Mitt akvarium färdigt nu och på onsdag så kommer mina axolotler är det något som behövs ändras på?

Vattnet är forfarande lite grumligt på grund av medel

Natt bild
Åh, den här tråden vill jag följa. Jag är inte påläst gällande axolotler så jag kan inte direkt ge dig några råd, men jag tycker att det ser fint ut :) Är himla nyfiken på dessa raringar.
Ser jättebra ut, detta vill jag följa :) kan tyvärr heller inte komma med så mycket råd, eftersom jag heller inte har någon större erfarenhet av dessa otroliga varelser.
Vi har en Medarbetare här på sajten med egna Axolotl, jag föreslår att du skickar henne ett privat meddelande och bjuder in henne till denna tråd :) Hon heter Lilolizeit
Medarbetare på akvariefisk ifokus

En bättre bild nu när vattnet har blivit klarare
Jag måste fråga vad du har för storlek på ditt akvarium och sedan vet jag ju sedan tidigare att Axolotl vill ha en fri yta att röra sig på också vilket jag har svårt att se på bilden. Är den en Axolotl du ska ha eller två ? Själv tycker jag de bör vara två men är lite osäker på akvariets storlek.
Har du tittat på Lilos artikel om Axolotl? Om inte så finner du den här:
Hej akvariumet är 78x37x56 och det blir 2st men detta akvarium är ju bara när dom är små sen blir det ett nytt
Hmmm ….tror det kan bli för litet, även när de är små
Mm det var ju inte kul men då får jag väll fixa ett större tidigare