Min största hobby
Hej jag tänkte göra en bild tråd om mina akvarier alltså min största hobby Jag ska göra en bildtråd om mina akvarier för att några har bett mig att göra en
Här är min lilla skog av växter
Oj, vad trasig kampisen såg ut? :(
Oj här kommer den
Ja lite trasig är han det är för att att han va med fel fiskar djurafären
Kommer fenorna växa ut igen? Jag är inte så bra på kampfiskar må jag säga.
Men oj vad har hänt jag vet att det är meningen att se ut så på fenorna men han ser inte pigg ut
Nej inte vad jag vet men så trasig ser han inte ut
Tack Jens
#12 Kasse71: Menar du att inte min ser pigg ut eller vad? Min är grymt fin för att va CT och det är kampfisk-odlare som vill låna honom till avel. Din skulle kunna bli skitfin, om han fick ett eget litet boende :)
#11 Jens: Fenorna brukar växa ut igen, i vissa fall blir dom lika vackra eller bättre än innan, i vissa fall blir dom inte fullt lika fina. Men ut kommer dom :)
Grymt fin Guppy dock och skull gärna vilja se skogen! :)
Jag me hehe:)
Tack
16 # ljuset va lite mörkt så det ser sorgligt ut men den är verkligen fin
Vad roligt att få se en bildtråd om dina akvarium! Jätte kul! Jag gillar den första bilden mycket, den på ditt "lilla akvarium". Du har planterat såå fint med växterna vid stenen!
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Tack mimåne men då skulle du se innan då var växterna högre och tätare och att inreda fint har jag fått av min pappa
Ja det är roligt att inreda akvarium. Det skulle vara kul att få se den där bilden på "din skog" som du kallade den :)
Ja skog kan man väll inte kalla den men när akvariet är så litet så är det som en skog
Nu ja yes jippi
Jättefin hörna !
Den var verkligen jätte fin. Den kan du vara stolt över! Tänk vad vackert det skulle bli om du fortsatte bygga ut hörnan i samma stil. Är det något du funderat över?
Tack!! #30 ja jag har funderat på det men jag tänkte att jag kunde låta det växa lite naturligt
Väldigt fint! Ser ut som en liten skogsdunge 😊 Tror jag ska sno din idé, om det är ok.
Skit fint :)
mycket snyggt! vet du vad för växt det är i mitten, den med ganska lång stjälk och som en "virvel" av blad i änden? för den var fin :)
32# ja såklart det går bra !! Bara roligt att man tar lite inspiration
34# nej tyvär så vet jag inte det men jag kan fråga han som jag köppte dom ifrån Om du vill
Jättesnygg skogsdunge :)
Tack Rovfisk snart kommer bilder på det stora karet som inte är redigt i årdning men det får bli som det