Bästa projekten!
Jag vet att det bara är att leta här på sajten, och vips så får man upp en hel hög med projekt! Men jag är mer specifik än så! Kan vi hjälpas åt och göra en tråd med de allra bäst dokumenterade projekten? Även sånt som ligger på andra sidor än iFokus.
Det jag menar är då alltså väldokumenterade projekt, från start och i alla fall en bra bit in på projektet. Inga nystartade projekt med potential - de får hamna i tråden senare i så fall! Mycket bilder, snygga kar!
Hänger ni med på vad jag menar? 😃 Länka till dina favoriter!

Mvh Stephanie 

Och för att bli ännu lite mer tydlig så kan jag berätta att jag hade GuUuLd i åtanke när jag kom på tråden. 😇

Mvh Stephanie 

GuUuLds källare är ju ett exempel på ett helt galet coolt projekt!

Mvh Stephanie 

https://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=149966 Det här projektet av Hannes tycker jag är häftigt! :)
Putt :)
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
TS, det är nog svårt att få kommentarer på detta för att alla projekt har sina förutsättningar och det finns utifrån det så mycket spännande och intressant. Generellt tycker jag mig se att extrema projekt på t ex biotoper eller 1000+ liter hittar du lätt på Zoopet i rätt kategori och här på iFokus kan du hitta intressanta projekt som är realiserbara för de flesta, med några undantag :) Ett avvikande har du ju redan hittat… :)