Ny sajtvärd !
Hej alla akvarister !
Att vara Sajtvärd kräver väldigt mycket tid av sin fritid och nu har jag kommit i en fas i mitt privatliv som gör att jag inte kan ge all den tid som behövs och det är därför jag bestämde mig för att lämna posten som Sajtvärd.
Jag har pratat med mina Medarbetare och alla är överens om att Lilolizeit är perfekt som ny Sajtvärd eftersom hon har varit min högra hand sedan länge och har tid för att vara just Sajtvärd. Jag kommer fortsätta att vara här som Medarbetare och ge all mitt stöd till Lilolizeit när hon behöver det men innerst inne så vet jag att hon kommer fixa det här galant utan mig! =)
Inget på sajten kommer att förändras utan allt kommer fortsätta som vanligt. Nu vill jag att ALLA önskar Lilolizeit varmt välkommen som ny Sajtvärd för det är hon verkligen värd!
Jens.
Är inte medlem men vill ändå önska lycka till! tog själv nyss över en sajt :)
Grattis Lilolizeit =) - som klippt å skuren för det uppdraget!
ja det kommer bli toppen, även om du kommer vara saknad jens!
Tack Tinitusan. Det värmer gott att höra!
Tack allihopa! :) känns jätte kul att få vara Sajtvärd här och att Jens är kvar och hjälper mig det när det behövs och framför allt att han är kvar som Medarbetare. :)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
ja nu är det dig vi ska gnälla hos istället ;p
Lycka till Lilolizeit !
Hoppas du kommer vara kvar JensW så du inte slutar besöka oss här ! Du verkar så klok Jens !
Haha japp Tinitusan de har du helt rätt i! :) Tack aristarcos!
Tack tack Aristarcos!
Ja det kan inte vara lätt att hålla reda på oss alla här så lycka till Lilo! :)
Tack sauk1 och peppe_ing. 😃
Som Sajtvärd är man ju fortfarande en i gänget av Medarbetare, men med lite extra ansvar och medarbetarna här gör verkligen ett kanon jobb.
Men det som verkligen gör den här sajten till ett bra och trevligt forum är ju alla användarna som tillsammans håller sajten levande.