Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 4443 ggr
[hejhejhej!]
1

F****ck this!!!

……. http://www.blocket.se/uppsala/Akvarium_120_L_52075852.htm?ca=11&w=2 Orkar inte med sånt här! Två gibbeceps, massa snicitrus och proppfyllt med stora B. Mollys..

farido13
0

vilka idioter😡

Tokyo
0

:(

[hejhejhej!]
0

Anmälde!

[dynamitella]
4

Jag har tyvärr sett värre.

[hejhejhej!]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#4 Inte värre än detta tror jag.

Cahira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då ska du inte åka till USA där kampfiskar bor i burkar tills någon köper hem dom, bara för att stoppa i en fiskskål utan täckta väggar.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[hejhejhej!]
0

#6 Har tom sätt att de håller de I PÅSAR som hänger som i koskar.. Så sjukt vidrigt

Starfall
0

Usch, stackars fiskar! Har ni sett såna små plast"akvarier" på 2 liter som är till för kampfiskar? Fruktansvärt!

Cahira
0

#7 Det har jag inte råkat på hitills men standard är att hålla dom sådär i butik. Sett fiskar som varit osålda i månader.

Cahira
0

#8 Jadu, folk tror att fiskar är dekor, så är det bara. :/ http://www.petdiys.com/wp-content/uploads/2012/11/Coffee-Pot-Aquarium.jpg

farido13
1

elaka

odjuren
0

Alla vet inte hur fiskar ska ha de. Kanske ingen som berättat för dom atg de finns lagar och regler även för fisk.. möter själv folk som dels tror att dom kan ha Guldfisk i skål och att fiskar slutar växa om dom inte har tillräckligt stor yta…

//Odjuren

www.odjuren.com

Babydino
0

Förlåt om tråden är gammal… Men 

(#6)
Jag var i Kanada förra sommaren och gick in i en djuraffär. Vid kassan stod det fullt med genomskinliga platsmuggar, sådana små som man får hos skolsyster, och i dem hade de lagt i en Kampfisk med plastfolie över. Jag blev hysterisk över detta men men fortsatte in in i butiken för att möta mer katastrof. Hundar, katter, ilrar… I små glasburar! Nej, så ska det inte vara.

Cahira
0

#13 Precis sa. :/

Babydino
0

#14 Jo, kanske. Men Jag menar mindre koppar. Alltså de låg dubbelvikta.