(K) 22/5 Snäckor
Jag är på jakt efter ett par snäckor, tex Filopaludina martensi, posthornssnäckor osv - öppen för i princip allt som kan agera städpatrull i snäckväg. Bor i Stockholm så smidigast hade varit ifall någon Stockholmsbo vill göra sig av med några snäckor, annars om det går att skicka..
Måste säga att Filopaludina martensi väcker störst intresse 😍
Det får hemskt gärna vara lite färgglada snäckor.. Typ röda, vita, rosa, blå eller så. Någon annan färg än brun/svart iallafall. Vet inte vart man får tag i dessa snäckor annars.. Finns dom på djuraffär?
jag har rosa om du vill ha?

Jag har massor av rosa postisar! Kan skicka på måndag - frakten ligger på 30 spänn.
Skulle ni kunna visa lite bilder på dessa rosa posthorn? :)

Ja, här är min säljestråd där jag har en bild; http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/535ff384ce12c41a1000039c-bsb-294-skara-posthorn?5002b3ebd4ebea335f00204b-3
haha sighten trippar för numera lägger den alla mina bilder upp o ner…
#6 Det råkar jag också ut för. Jag brukar då snurra om bilden i bildred.progr några gånger och spara + köra om uppladdningen av bilden i aktuell tråd, då brukar det bli rätt 
haha orka, bättre om sighten fixar problemet kanske ;)
I mitt fall ligger problemet i vår dator. Den är "smart nog" att själv vrida bilden åt rätt håll utan att den blir sparad så. Detta innebär att när jag lägger in den på AFIF vrider den sig fel igen…
Tinutusan, vad är det för annan mer konformig snäcka du har i bakgrunden där? Ser riktigt intressant ut! ;)
#10 Om jag gissar rätt är det en filo.. ^^
VILL HA!!! Dom e sjukt fina! 😍
#12 Visst ÄR dom! 😍😍
Jaa verkligen helt underbara! För lite kar och för mycket intressanta djur man vill ha! Jag får nöja mig med äppllisarna tills vidare ^^
ja det stämmer bra, har 5 unga martensi var av en kom med på bild =)