Hot or Not
Regler:
En lägger ut en bild (per gång) på sin fisk, groda, snäcka, räka eller vad man nu har. Nästa person skriver vad man tycker som t.ex.
- Hot, bra kvalite, fin fisk och den får mycket fokus. Bra bild och jätte fin fisk! :)
Och så vidare..
P.s Man ska inte bara tänka på djurets utseende, utan också bakrunden och sådant. Man får vara petig :P

Mucho hot! Det är alltid trevligt att få se en fin discus.👍
Ska jag lägga upp en bild?
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Ja, annars kan ingen säga hot/not #2

#6 Hot!
Fina fiskar och bra fokus i bilden. :)
Hot or not?
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Tacks så mycket #2! :) Hot! Hur söta som helst och fint med grönt i bakgrund! Hehe, en till Diskus-bild…. Hot or not?
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
#8 Hot!
Fin skärpa och bra fokus på ansiktet. Älskar "ansiktsuttrycket"
Hot or not?
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Hot, ser ut som han kollar in en 😂
Min bild togs över 7~10 år sedan, dvs varför den är så grumlig, var inte lätt med en gammal billig kamera man fick som 10 års något-present 😃 Älskar dock färgen på honom, så måste lägga ut!
/ Kigon, medarbetare på djurpyssel ifokus.
Räkor är söta, hot.
Magister Guldfisk som precis flyttat till en liten damm på gården tillsammans med sin fru :)
#21 Hot, fin skärpa och kjesartetra. Stör mig dock på att bilden är en aning mörk och att bakgrunden är rörig men det är för att vara petig. Annars väldigt fin! Har sett svarta kejsartetror förut, visste inte att de var ovanliga, hade själv vanliga förut. Hot or Not? Har mycket bättre bilder, men tycker om denna lite speciellt. Diskusen är färglös pga att den är ung och inte färgat ut ännu på denna bild (äldre bild). *Duck face*
Hot, snäckorna är superfina i närbild,en bakgrunden är lite tråkig…:) Hot or not?
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
Vilka fina bilder alla skicka! Putt!
SÄger not på denna, fin fisk men lite surt att bilden är sned och fisken ser avkapad ut med tanke på ställningen, skulle även vara bättre om Barben inte vad med i bilden och störde samt att jag vill ha mindre luft över fisken.
Hor or Not? På denna blyga rödzebra pojke ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus
Vill bara säga! GUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD VAD SÖT! HUR FÅR MAN TAG PÅ DEM!??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD HETER DEM???? :o #29
#30 Kul att du gillarn! Det är en sort av Kulfisk, köttätare, otroligt tam och livsnjutare haha. Finns i vanlig akvariebutik, dock tycker jag mig mest ana att du oftast hittar Dvärgkulfisken i affären, så vill du hitta någon mer ovanlig får man oftast leta upp någon som föder upp.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
#29 Hot på¨alla håll! otroligt fin välmatad fisk, jag gillar den tydliga skärpan! men skulle vilja ha fisken lite mer centrerad
Kan tillägga att jag inte är så himla bra med kameran därav mina lite hel och halvdåliga bilder x3
Hot or not OB zebra! ^^
~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~
*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

#32 Att ifrågasätta Artoflovisas bildkomposition är nog ingen vidare bra idé.😉
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
haha nej men herregud vilken bild! den kompositionen är ju perfekt avvägd av den gula växten som reflekterar det gula i fisken, helt underbart, nu blir jag sugen på att dra fram min systemkamera!
Hot, trots oskärpan. Blev en ganska från bild 🙂
Jag lägger upp en bild på en drakfisk, tagen på ett akvarium i Köpenhamn.
Hot or not?
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
#33 och #34
Haha! Måste faktiskt säga att jag fällde en tår när jag fick beskära bilden på det här viset, men som ni säger - växten var tvungen att komma med för att bilden skulle få en färgmässig mening. Sedan är fiskens uttryck otroligt härligt, så visst skulle det funka att ha den centrerad för känslans skull på det sättet.
Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️
#37 Bra kvalite och fin fisk men stjärtfenan ser lite suddig ut :) Här är min zebrasnäcka som käkar på en fisktablett :) (den var till ålen egentligen)
Putt
Vackra bilder allihop!
Fast jag är nybörjare börjar jag så smått inse att det finns stor risk att snöa in på detta med akvarium. Kommer jag att kunna nöja mig med bara ett? Det finns så många fantastiska arter….
Herr Dvärggurami. Hot or not?
#47 Sorry, glömde det 🙂
#45 Hot, både räkan och allt det gröna.