Frustrerad
Är så otroligt frustrerad nu så det finns inte! Har letat Corydoras pygmaeus hur länge som helst nu, hört av mig till närmaste djuraffär men dom har ej och heller inte deras leverantör. Lagt ut annonser där jag önskar köpa men aldrig något svar. Blir helt galen snart, är dom utrotningshotade eller extremt sällsynta!?!? 😡
Ser ut som nån pansar mal? Du har nog bara frågat på fel ställe =)
CarlMH: Jo precis, pansarmal. Saken är den att det bara finns en djuraffär här, andra närmaste är 20mil bort och dom hade inte heller.. Guuud, vet inte vad jag ska ta mig till 😕
Blev helt plötsligt överlycklig! Var in på en djuraffär och dom hade små pygméer, köpte alla haha :D
Grattis! :) Bild kanske? 😉
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Vilken lycka! :D
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Men vad kul! Grattis!
Vad kul! Hur många köpte du?🙂
Åh men vilken tur du har! Så roligt för dig :)
Medarbetare på akvariefisk ifokus
Tack! :D Köpte alla dom hade, var bara 7st så köper fler så fort jag hittar :) Det började med att jag fick med en hem av misstag när jag köpte andra sorter från en affär, i början tänkte jag lämna igen den. Men efter ett tag så började den kännas så personlig och insåg att den är otroligt söt så jag valde att behålla. Den första har varit helt ensam och började se lite deppig ut så sedan dess har jag sökt fler av samma sort och nu simmar de glatt tillsammans :D Helt klart en av mina favoriter!