Kampfisk
Tja, kan nån ge lite grundfakta om Kampfisk? Har den typ 250 grader och äter lite mixat då och då, kan jag slänga i den i ett 50L?
Litet akvarium vill dom ha ca 25-40l kan nog gå med 50l, mycket växter, gärna flytväxter. Matas med levande.
Är typ det jag kan :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Tack, men vad för typ av levande foder är det som gäller?
Typ fryst mygg svarta/vita ej röda då dom kan framkalla allergier hos människor, atemia.. kommer inte på mer :P har aldrig haft dom själv.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Ok tack men är Discus odlare så. VI har ofta lite i kylen:)
Kul, underbara fiskar eller hur!:D Odlar ocean Green, ganska ovanlig färg, samt lite snakeskin!:D Kan dock inte kalla mig för en riktig "odlare", har ju "bara " två par och låter bara vissa kullar bli äldre ^^ vad har du för Discus? Ska förhoppningsvis införskaffa mig två marblo red/red panda par:D
Verkligen ^^ Har några unga efter en snakeskin och leopard. ^^ Skulle vilja ha några pigeon blood men dom är rätt dyra om man ska ha fina exemplar :) hur stora var dina när dom började leka?
Hmm, mina äe inte så gamla, kanske åtminsonde ett halvår + :)
Okej :)