Lista på fiskodling?
Finns det någon lista eller liknande där det står vilka som odlar en specifik sort? Letar efter någon som har pygmé pansarmal's odling men kan verkligen inte hitta någonting 🤔
Fråga andra zooaffärer om de kan ta in pygmépansarmalar åt dig :)
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
Blocket sök annons?:)
Ellenor123: Jag var till en djuraffär och såg pygmé pansarmalar, men fick en annan sort Pansarmal med hem så jag åkte tillbaks med dom men personen tjatade om att det var pygmé Pansarmal fastän dom inte alls såg ut som de jag har här hemma. Så jag orkar inte åka dit igen och säga att jag vill ha pygmé malar utan köpa någon annanstans. Förstår om du inte fattar det jag skrev nyss, är en lång historia haha 🤪
hejhejhej!: Sökte på blocket över hela Sverige men fick inte upp något, kanske för att jag är sämst på att hitta men ska testa igen 🙂
Om du inte bor jättelångt från andra zooaffärer så kan du ju testa att åka till någon annan.
Om du skriver ungefär vart du bor så finns det nog flera som kan hjälpa dig med vart det finns bra zoo/akvariebutiker i närheten 🙂
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
TS, jag vet, läste den tråden. Dålig affär! Menade att du kan fråga andra :)
Medarbetare på Akvariefisk i Fokus. ◕ ‿ ◕
wille_wille: Närmaste är 10mil bort, alltså 20mil fram och tillbaks :/ Ingen mening att skriva vart jag bor, bor mitt i smeten, det enda folk gör här uppe är att vara avundsjuka, Finns t.ex 3 annonser ute om man är inne på fisk i kategorier på blocket och då är det bara akvarium. Ellenor123: Ska höra med en zoobutik jag har förtroende för, men ska beställa lite mer fisk där ifrån men inte nu. Så i så fall väntar jag med pygméerna, känns lite dyrt att köra 20mil för att endast köpa en sort :p