Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettreptilhörnan
Läst 1950 ggr
animalchild
0

Längtan är stor

Har suttit och kollat bilder som ni har lagt upp på era vackra äppelsnäckor. Är så avundsjuk på er som har dessa vackra! Skulle så gärna vilja ha några små äpplen igen, hade gula och blå för några sedan och jag älskade verkligen att sitta och titta på dom. Hoppas att en dag kunna ha några i mitt kar igen, men bli inte så lätt nu när dom är förbjudna =(

Sarah E
0

Varför förbjudna???

Sarah E
0

#2 Hajar! Tack :)

Mattespirog
0

#3 varsågod

inthegame
0

Åhh! Det är samma här! Längtan är såå stor!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

theraphosa
1

Filopaludina martensi är ganska lik, finns i vitt och mer naturliga färger

[Jens]
0

Har du bilder på dina snäckor? Hur stora är dom? Vilka färger finns det? Intressant när du jämför med äpplen. =)

theraphosa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite toppigare skal men foten påminner mycket om äpplen

[Jens]
2

Ser väldigt fin ut! Det måste jag säga. Intressant verkligen… orkar du med att göra en video av dem och slänga ut på internet? Vad vet du om dem? Äter de växter. Hur förökar de sig. Finns det fler färger. Nyfiken =)

inthegame
0

Här finns en till nyfiken!!

MVH: En djurälskande ClaraSol 
54 liter sällskap      10 Liter körsbärsräkor
25 liter Kampfisk    2 Sibiriska dvärghamstrar<3

Sploutt
0

Me2!

theraphosa
2

Jag skrev nyss i "snäck lexikon" tråden om nån har fakta om den. Om man söker om dem så finns de inte så mycket fakta, ända jag hittat är att de värkar filtrera (?) maten och föder levande (?) men är osäker på faktan då de va några få rader och på engelska. Men de känns som växt ätare tycker jag, ska mata med olika alternativ imorn så får vi se vad de gillar :)

-Cissi-
0

Ohh! Dom var coola! :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .