Hejsan svejsan
Tänkte passa på att hälsa , namn isa, 23 år. ubildad djurskötare och har haft akvarie länge. Men jag har en fråga då jag precis fått en ny fisk ( som jag aldrig haft ) Kardinalfisk. jag skulle ju gärna vilja få lite info från er som haft och hur man kanske odlar dem. har läst på många olika hemsidor men tipsa gärna :) kar jag har just nu är 100 liter och ett yngelkar ( med platyyngel) i de stora har jag Kardinalfisk Platy ( olika) Ancistrus och neontetror. i yngelkaret har jag 2 stycken ottosar och massa nyfödda små Platy. ( Jag vet att man ska ha flera ottosar men de har dött och funderar inte på flera) om någon skulle ha ottosar säg till så kan ni hämta domma 2 :) varit medläm på iFokus för länge sedan. finns i stockholm
hej svejs och varmt välkommen hit 🙂

Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
#1 Tackar tackar! #2 tackar! ja den sidan har jag hållt mig till. super bra enligt mig ;)
måste också nämna att jag har en scalare i mitt 100 liter. vet att de är för litet men fick denne av en djurbutik som en vän jobbar i för de inte kunde sälja den För att den simmar i cirklar ( den äter bra och inga skador i övrigt men de kunde inte bara döda den då den i övrigt mår bra. så därför får den bo hos mig.

#4 Lägg ut en annons här, det finns säkert någon som är villig att omhänderta den.🙂
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
#5 ja de kan jag ju göra! de är synd om den ska behöva avlivas för den är ju kry i övrigt. jag tänkte skänka den till min morfar annars har har ett 400 liters kar :)