ny guppyhane
Absolut! Det är perfekt. Fin firre! ;)
1# vad bra! Du som jag har förstått så blir honorna svarta under magen när de ska ha bebisar, och ju svartare de blir desto närmare är det. Men jag funderar, är det desto mer svart eller är det desto större område som är svart?
Sen talade de i djuraffären något om en rang under magen som man bara ser bakifrån, och då är de bara någon dag kvar.
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Du är påläst ;) Det stämmer att de får en vit ring vid analen när det är dags att föda. Kolla efter det om du vill hålla koll men det är ett guppyakvarium som du har och då ska du inte bry dig så mycket för oftast så klarar sig ynglen ganska så bra bland de vuxna. Se bara till att de har gott om växter så att de kan smyga sig undan om de skulle känna sig hotade och vill gömma sig lite.
3# Påläst och påläst , Nästan allt jag har lärt mig har alla hjälpsamma människor här inne, på akvariefisk iFokus, lärt mig =)
Okej, jo jag har räkor också men det kanske är okej? =)
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~
Verkligen trevligt att höra och det finns så mycket kunnigt folk här i forumet =) Och det går bra med räkor samt yngel i samma kar.
Jösses vad fin!
Åh så fin :) Nu saknar jag ännu mer att ha guppyn!
#7 Då var vi två.😊