Fototävling! (September 2013)
Då var det dags för en ny fototävling och denna gång med temat "Valfritt".
Vi vill att ni medlemmar och även Medarbetare på akvariefisk nu hugger tag i kamerorna och är kreativa! Fota, redigera, färglägg m.m. efter ert tycke och tar fram er bästa bild för tävlingen "Valfritt". Tala gärna om vad det är vi ser på bilden t ex artbeskrivning.
Tävlingen är väldigt enkel men det finns dock ett krav och det är att det måste ha med akvarium och damm (fisk, ödlor, salamandrar, ålar m.m) att göra.
Den 15 september kl 18:00 stoppar vi tävlingen och gör en slutröstning av alla bilder som kommer in. Vinnarens belöning blir att få vara på akvariefisk.ifokus.se framsida i en 1 månad och får också 2 månaders insider.
Reglerna förtydligade:
- Varje medlem i forumet får bara lägga upp 1 bild.
- Den sista bilden ska vara uppladdad i tråden senast 18.00 den 15 september.
- Vinnarens bild kommer få en egen artikel som läggs på framsidan av Akvariefisk.ifokus.
- Vinnaren kommer få iFokus Insider i två månader.
- När alla bidragen är inskickade skapas en ny tråd med en undersökning/röstning.
- Inga tidigare tävlingsbidrag får användas i denna tävling.
Frågor och kommentarer tas här: Frågor/Diskussion (Sept 2013)
Så kör på nu! Fram med er kamera och fota så fingrarna blör som ösgötar brukar säga (blöder på svenska) och plocka fram er favorit!!
Då jag helt hade glömt bort att den första bilden hade varit med förut så lämnar jag denhär istället 🙂
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Bidrar med en bild på min ena Axolotl. Här var när jag kom på henne med att riva upp allt ny planterat. Mycket svårt att bli irriterad på ett så oskyldigt ansikte. :) (oredigerad)
// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes
Fena!
Inte långt kvar till slutdatum för tävlingen. Skynda på och lägg in era bidrag!! 🙂