Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (14) Senaste inläggen Akvarieteknik (Pumpar,filter,belysning etc) Auktioner / träffar / aktiviteter Annonser Alger Allmänt Artbeskrivningar Berättelser Bilder Butiker och länkar Centralamerikanska ciklider Dammar Förlossning /BB/ barnkammare Foder Inredning (Stenar, rötter mm) Labyrintfisk Levandefödare Lekar Malar Malawi/Tanganyikaciklider Nybörjarhörnan O.T Off topic och lekar Projekt / DIY Reptilhörnan (Ödlor, sköldpaddor, grodor mfl.) Räkor, snäckor, amfibier m.fl Regnbågsfiskar Sydamerikanska ciklider Sjukdomar Salt- och bräckvatten Slöjstjärt, Koi och Guldfisk Tetror Tävlingar

Vattenvärden Vilken fisk ? Växter Årstidsfisk / Killis Övriga ciklider Övriga karpfiskar Övriga fiskar
Tråden är låst och inga nya kommentarer kan skapas
Tävlingar

Fototävling Augusti 2015!

2015-08-26 20:51 #0 av: mimåne

Hösten är på ingång, tiden då akvariehobbyn väcks till liv igen efter lata sommardagar.  Det firar vi med en ny fototävling! Denna gång med temat "Min favorit". 

I temat "Min favorit" vill vi se bilder på er favorit inom akvaristiken. Kort och gott. Det kan till exempel vara favorit fisken, favorit arten eller favorit akvariet. Endast ditt hjärta sätter gränsen för vad som är din favorit :)

Så sätt igång och fotografera, och lägg upp den bilden du blev mest nöjd med här i tråden. Inga andra kommentarer tillåts förutom bildbidrag.

Om tre veckor, den 16 September, kommer en undersökning skapas med alla bidragen. Där röstas ett vinnande bidrag fram av frivilliga medlemmar. Hela tävlingen avslutas den 30 September och vinnarbilden publiceras samma kväll.

• Reglerna förtydligade:

• Varje medlem i forumet får bara lägga upp 1 bild. 
    • Bilden ska passa temat "Min favorit".
    • Bilden får lov att milt redigeras i bildredigeringsprogram.
    • Bilden ska vara uppladdad i tråden senast 18:00 den 16 September. 
    • Man får inte bidra med en bild som redan varit med i tidigare tävlingar.
    • Vinnaren får en intervju och sin vinnarbild publicerad på sajtens framsida.

Frågor och kommentarer tas här: http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/55de0b62ce12c436ad002640-kommentarstrad-fototavling-augusti-2015

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Anmäl
2015-08-27 07:00 #1 av: usvead

Sixten, min första och hittills enda kampfisk. 

Anmäl
2015-08-28 11:20 #3 av: paradisgarden

Min vackra lilla  juvel - favoritfisken och favoritarten.

Anmäl
2015-08-28 13:29 #4 av: Rovfisk

"Clown-dans"

*Sajtvärd på Akvariefisk, Reptiler och Autism

*Medarbetare på Leopardgecko

Anmäl
2015-08-28 22:44 #5 av: Caifig

Stor och liten! Min favoritpanda Maximus som överlevt skadad ryggfena och även fenröta. Snabbast och livligast i karet!

Anmäl
2015-08-28 22:57 #6 av: Fjordell

Min favoritart, Betta splendensHjärta

Bilden föreställer min red dragon HMPK, Deadpool.

/Amanda - Uppfödare av tamråttor i norra Sverige - Rebellions Rattery 
Sajtvärd på Vinthundar iFokus & admin i Facebookgruppen Råttorna

Anmäl
2015-08-30 15:19 #8 av: gulzebra

Mina ancistrus har bara bott här en vecka men blev favoriter ganska omgående Hjärta

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you"
DeviantArt | Instagram

Anmäl
2015-08-30 18:16 #9 av: [Kes]

Min favorit😄

Anmäl
2015-08-30 18:49 #10 av: Anniekin

Min favorit: Dvärggurami honan Johanna. Namnet Johanna, kommer från filmen "kan du vissla Johanna", för det ser ut som hon visslar när hon simmar omkring.

Anmäl
2015-09-01 14:11 #14 av: GuUuLd

Min favorit, Hypancistrus zebra och en liten Corydoras sp. CW009 "green laser/green stripe" :)

//GuUuLd,  Admin på: L-mal.se, Redaktör: Örebro akvarieklubb

-IE Photography- 

Instagram: idaephoto

Anmäl
2015-09-02 17:22 #18 av: Lilolizeit

En av mina fem favoriter - Burrito

// Lilo - medarbetare på akvariefisk & gravid samt sajtvärdinna på bortskänkes

Anmäl
2015-09-05 19:22 #21 av: Mysan_

Star som hade röda mygglarver som sitt favoritfoder. Han var självklart min favoritfisk men tyvärr finns han inte kvar idag. Ledsen

Anmäl
2015-09-08 12:52 #26 av: [Tinitusan]

min favoritfisk =)

Anmäl
2015-09-08 18:20 #28 av: Maleficum

Även om det varierat genom åren har detta kar varit min favorit sen jag köpte det. Har alltid fått ett lättskött akvarium med bra balans utan någon större ansträngning.

Hemsida
Deviantart, foton, teckningar och målningar
Instagram

Anmäl
2015-09-09 17:34 #31 av: KakaC

Min absoluta favvo just nu!

Anmäl