Platy hane död =( =( =(
Hej imorse då jag gick till skolan såg jag då att min indian platy levde men simmade lite och samtidigt vände sig på sidorna då han simmade. Då jag kom hem ifrån skolan kl:14:00 såg jag inte min indian platy och sen såg jag han död under några växter. Så han typ dog av ålder men hans tjej lever fortfarande och mår i tip top.
Det är nog bäst att du utreder dina dödsfall istället för att anta att det är ålderdom. Jag tvivlar nämligen på att fallet är så.
Tråkigt att han dog.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Rest in peace.
- Emil
ja men han hade förut för några månaders sen bråkat med min svärdbärare men han och svärdbäraren fick ej sår men min svärdbärare dom för 1-2månaders sen.
Men du hade väll bara svärdbärare i dit akvarium (vill inte vara elak eller något men kan vara bra att veta vad som är sant eller inte är det kan vara bra å veta till andra gånger men det spelar ingen roll just nu då denna tråden inte handlade om det😜) Och det var synd att han dog
Din svärdbärare dog för 20 dar sen.
http://akvariefisk.ifokus.se/discussions/5188fca5ce12c456a40028dd-svardbarare-dod
☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅
………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅
jo jag har svärdbärare men det är yngel och en på 3-5 cm och den vill jag verkligen inte sälja/skänka bort. Eftersom jag har tagit hand om den sen den föddes. Så jag blir verkligen ledsen. Men jag har andra yngel på 1,5-2cm.