Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettreptilhörnan
Läst 2312 ggr
ElmerKrudd
1

Klogroda.

Funderar om klogrodor trivs bäst tillsammans eller ensamma?

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

godisgrisen
0

De trivs bäst tre eller fler. Härliga små djur men de äter gärna upp yngel på gott och ont.

ElmerKrudd
0

Även vanliga klogrodor? Har ju en sån, men fick veta av djuraffären att det var en dvärg och att det gick att ha dem ensamma -.-

Kommer införskaffas kompis/kompisar till den imorgon isåfall. 

Haha jo, han hade en tetra i munnen för nån vecka sen så nu går han i eget istället :P

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

godisgrisen
0

Oh sorry! Jag menade dvärgklogrodor de stora har jag ingen erfarenhet av. Så på det måste jag svara vet inte.😉

ElmerKrudd
0

#3 Haha :P Lugnt ^^, Får hoppas någon som vet kan ge mig ett svar innan vi åker imorgon bara så jag vet om han ska ha en kompis eller inte ^^,

Taggeman
0

☀️🙂😃😛 😂🤪😎😇🎅😡 Medis på Fågelskådning 😟🥳🤔😴😈💣🌈✨🏆👍❤️🏅

………… 🦅 🦋 🐟 🐠 🐟 🦉 (^I^) 🦉 🐟 🐠 🐟 🦋 🦅

ElmerKrudd
0

#6 Fast det är ju om dvärgklogroda. Jag har en vanlig klogroda.

idaaforsling
0

Jag skulle tro att även dom vanliga vill ha kompisar :)

[tlundegard]
0