Ny sajtvärd
Jag tänkte bara berätta att jag övertagit sajten och nu är värd för Akvariefisk i fokus.
Jag ska inte pilla för mycket i en redan fungerande sajt, men ni får gärna komma med förslag på förbättringar, så kan vi kanske lösa små problem tillsammans.
Jag kommer behöva ett fåtal mycket aktiva Medarbetare. Så vill ni anmäla er som kandidat ber jag er att skicka ett mail/pm till mig med rubrik "Medarbetare", och förklara kort varför just du borde bli en del av teamet. Jag väljer i första hand människor som är mogna, lugna, kunniga och 18 år fyllda.
Trevlig kväll allihopa :)
Vad kul! Grattis :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag håller med, roligt:) Du är så kunnig och trevlig och hjälpsam så tror att denna sidan kommer att bli ännu roligare och bättre med dig som sajtvärd:) grattis:)
Bra! :) Vad hände med MagArne då?
- Emil
Grattis! Det går utmärkt för dig! :)
Tack alla!
Han tog över efter Kerstin och styrde upp sajten. Jag tog sen över efter honom. Vi kan alla tacka Arne för ett fint jobb!
Tack MagArne! :) Och, tack Dynamitella som tar över sajten! :D
- Emil
Jag kommer vara kvar här som Medarbetare 😃
dynamitella har lite mera tid och engagemang vilket kommer gynna denna sida tror jag.
Grattis Dynamitella! Jag blev förvånad att det inte var du sist som blev Sajtvärd för du har varit med så länge här men jag tycker dock att MagArne har gjort ett bra jobb och kommer bli en bra Medarbetare, det vet jag! Kul att ni båda finns kvar!
Grattis!
Grattis
Grattis! Kommer att bli jättebra!🙂
Skoj :) jag ska försöka vara så aktiv jag kan, men det är inte alltid det hinns med..
Du har varit jätteduktig :)
Grattis! Behövs en kunnig närvarande Sajtvärd! Och självklart stort tack till magarne! :)
Behövs verkligen att sajtvärdar är aktiva och visar sig så det kan bara bli bra. Inte för att det är dåligt nu men varit lite konstigt tills nu då.
Instämmer med Plutopellis…..🙂
När väljer du medarbetarna?
- Emil
Än en gång. När jag fått in bra kandidater och känner mig bekväm med att välja.
Jag vill att man är 18 år fyllda och ha varit medlem ett tag på sajten. Också vill jag inte ha råkat missa någon viktig medlem som potentiell Medarbetare och välja någon som är snäppet "sämre". Sämre är inget ord jag vill använda men hittar inget bättre :)
Okej :) Det där med långtids medlem och 18år är mina svagheter :(
- Emil
Nej, din svaghet är att du inte besitter tålamod. Jag är redan avskräckt från att ge dig platsen eftersom du spammat mig med mail och pikar mig i trådar :)
Låt mig ta min tid, ber jag dig. Det kanske blir du, det kanske blir någon annan, det kanske blir ingen alls förutom GuUuLd :)
#20 Okej ;)
- Emil
Grattis
Måste bara fråga varför man måste vara just 18 för o bli Medarbetare?
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Man måste inte. Men det låter mig ha en enkel orsak att neka medlemmar som är i nacken på mig och gnäller om att bli Medarbetare. När man närmar sig 17-19 års ålder så avtar ihärdigheten och man mognar lite, så det är mest för att förenkla.
Självklart måste man inte vara 18. Jag har fått frågor av yngre, och tänker absolut fungera över dem :)
Jaha, tänkte eftersom du skrev "Jag vill att man är 18 år fyllda" att nu är det kört för mig men det kanske det ändå inte är😃
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
3 år bort, attans!
Sitter ju här 24/7 och har vart medlem sen 2008 annars.
Fast kanske är lika bra att jag håller mig utanför. :)
Du är/kommer vara en utmärkt Sajtvärd förövrigt dynamitella! :)
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Du har bakgrunden som krävs. Som jag sa så är det inget absolut krav med åldern :) Det behövs en riktlinje att gå efter.
Ibland får man väldigt knepiga och obekväma problem att lösa som Medarbetare som kan ha att göra med både personangrepp och juridik. Då krävs det en mogen och sansad Medarbetare som som vet hur man ska hantera och lösa dessa problem.
Därför är det osäkert om personer under 15 eller ens under 18 är lämpade för uppgiften.
Medarbetare är ingen statusgrej, det är ett jobb man åtar sig att utföra utan ersättning.
Men som sagt, söka ska man göra om man är intresserad 🙂
Precis. Det verkar ju tyvärr vara statusbetingat. Det är istället ett arbete och ett ansvar.
#28 #29
Därför har jag inte lämnat en förfrågan om att bli Medarbetare för jag är Sajtvärd och det räcker gott och väl men visst kommer jag hjälpa till då och då för akvariefiskar och snäckor är ett annat intresse hos mig. 🤪
#27 Haha, ursäkta om jag är lite efterbliven. Men hur menar du? :)
_
Du har varit medlem längre än mig och är mogen :) Alltså spelar inte åldern någon stor roll.
#32 Jaha! :)
Jag ställer gärna upp om det behövs iallafall. :)
_