Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettfoder
Läst 1371 ggr
Chese
0

Vad matar du med? :)

Märke och sort

MagArne
0

Ynglen får. Tropical Microvit Basic

Multisarna föredrar fryst räkmix

Viktoriamunruvarna får Aquatic Nature Tropical Excel Color M och räkmixen.

CaptainBunchie
0

Akvarieteknik's svarta mygglarver och artemia (frysfoder). Tetra, TetraPRO Energy / Colour Tropical Green algae wafers Tropical Welsi gran Fluval granulat (räkgranulat)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

sallad
0

Hikari's Algae wafers. Tropical supervit. Akvarietekniks frysfoder (Artemia och svartamygg). Något granulat av märket sera. Hikari Lionhead Gold Mini (Till mina slöjisar). :)

-Rasmus 🌈

SuperLimm
0

Olika flingfoder (tror det är JBL)
Fryst artemia, svarta och vita mygglarver, minns inte märke på dessa men alla är samma märke.
Malarna får tabletter, svart burk men blå text, minns inte heller vilket märke men aqua-nånting

Mvh Linn

Zureel
0

Novo daph - JBL
Novo Pleco - JBL
Goldy Royal - Sera
Vipachips - Sera
Flakes - Best friends

Sistnämda är inköpt från Ica när jag upptäckte att mitt flingfoder var i princip slut och jag inte skulle till fiskaffären det närmaste taget kommer nog köpa något annat när den burken tar slut.

MrJLundin
0

Kör nästan bara frysfoder till både mina salt & sötvatten. Och varierar mellan mysis, artemia, vita-mygglarver, cyklops, lobster egg, egen räkmix, mal-tabletter, nori-blad,  skalade ärtor och ibland lyxar jag till det med lite löj-rom :P Sedan får korallerna egen mat..

wille_wille
0

Tropical supervit Tropical vegetabin B Dogman färgfoder Acti (kommer inte ihåg vad det heter sen, fick med det till nanot) När superviten är slut (snart) kommer jag köra på dogman huvudfoder.

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

[rolnor]
0

Min Axelot får daggmask från min trädgård, mina Boesemans får flingfoder.