Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettnybörjarhörnan
Läst 957 ggr
Sweetbebban
0

(29/4)HJÄLP!! Presentation:0

Hej svejs! Nu är det så här att jag behöver hjälp innan jag får spel;) Jag har försökt fixa min presentation nu sedan jag blev medlem men inte lyckats… Jag har inte heller lyckats med att lägga upp en profilbild.. Kan någon beskriva steg för steg hur jag gör? Jag har testat att sudda allting och bara skrev "hej" för att se men när jag klickade på ok hände det ingenting, märkligt. Och hur lägger jag upp en profilbild?:) Hoppas att någon orkar ge en hyfsat detaljerad förklaring vore så tacksam!:)

Fridaaaa
0

Menar du avatarbild? Då går du in på: Mina inställningar --> Avatar --> och där kan du ladda upp.

Ang presentation går du med in på "mina inställningar", klicka på "ändra" på din presentation och skriver det du vill ha med och sedan på "spara", hoppas du förstår min förklaring 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sweetbebban
1

Tack tack tusen tak:) Men du bara en sak när jag ska ändra min presentation så fungerar det inte, jag sudda allting som stog och sedan skrev jag nytt men när jag klickade på ok hände det inget? Förstår någon varför? ska ja inte sudda något eller? Tack för svar:)

Fridaaaa
0

#2 Nej det gör inget om du suddar ut.
Hmm vad har du för webbläsare? Testa att rensa webbhistoriken. Kan hjälpa.
Jag google chrome och fungerar här

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sweetbebban
0

Okej jag testar det:) Tack:)