Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 778 ggr
Mantissa
1

Dröm stort?

allevo
0

SÅ STORT! 😃

Måste väl nästan ha en extra anställd för att få tiden och räcka till? :P

-Cissi-
0

En sån tank skulle inte vara dåligt att ha ^^ slänga i några gäddor och annan rolig fisk ute från som kan bli riktigt gammal och stora!!

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

Kiyona
0

OMG!

haha och jag som drömmer om ett 500-1000liters tank men detta omg xD går inte ens att jämnföra xD helt otroligt att ens få ett sånt projekt genomfört 😛

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

CarlMH
0

Jädra stort kar… fast han bytte tydligen 1/5 av vattnet i veckan + att han hade över 100 kar till, å vattnet fick han från egna brunnar… kan ju fråga sig hur gigantiska dessa brunnar är 🙂

Mantissa
0

#4 Jobbigt om han som jag kan bli utan vatten ibland för att brunnen sinar (har hänt 3 ggr på 10 år, bla nu). Jag åker med 50-80 liter vatten om dagen till mina djur i dunkar, men hur mycket han skulle behöva hämta vill jag inte tänka på! Nä, jag hade försökt få det mer självgående om jag hade haft det:)

Är det snorkel på som gäller när han ska rengöra det?

-Cissi-
0

Ägaren var väl lam från bröstet ner tror jag jag läste?

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .