Dröm stort?
Kolla in det här akvariebygget!
http://www.monsterfishkeepers.com/forums/showthread.php?8952-Building-My-50-000-Gallon-Monster-Mega-Tank
SÅ STORT! 😃
Måste väl nästan ha en extra anställd för att få tiden och räcka till? :P
En sån tank skulle inte vara dåligt att ha ^^ slänga i några gäddor och annan rolig fisk ute från som kan bli riktigt gammal och stora!!
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
OMG!
haha och jag som drömmer om ett 500-1000liters tank men detta omg xD går inte ens att jämnföra xD helt otroligt att ens få ett sånt projekt genomfört 😛
Jädra stort kar… fast han bytte tydligen 1/5 av vattnet i veckan + att han hade över 100 kar till, å vattnet fick han från egna brunnar… kan ju fråga sig hur gigantiska dessa brunnar är 🙂

#4 Jobbigt om han som jag kan bli utan vatten ibland för att brunnen sinar (har hänt 3 ggr på 10 år, bla nu). Jag åker med 50-80 liter vatten om dagen till mina djur i dunkar, men hur mycket han skulle behöva hämta vill jag inte tänka på! Nä, jag hade försökt få det mer självgående om jag hade haft det:)
Är det snorkel på som gäller när han ska rengöra det?
Ägaren var väl lam från bröstet ner tror jag jag läste?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .