Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettväxter
Läst 1041 ggr
farido13
0

vad kallas denna växt

Hej jag såg en perfekt växt som jag vill köpa till mina fiskar men problemet är att jag vet inte vad den heter. Jag kan beskriva den så kan ni kanske veta vad den heter. Den är lång och lite stor. Den är lila svart och den kostar 49kr i akvarielagret.

[ErikP]1
3

Man fick inte så mycket beskrivet. Ring till Akvarielagret istället, så vet dom nog!

farido13
0

ok tack

MagArne
1

Om du har en mobilkamera så ta några bilder på fiskar, växter m.m. som du tycker verkar intressanta i butiker och kolla upp när du kommer hem.

Oftast så finns det även namnlappar på akvarierna som du kan ta en bild av också.

farido13
0

den är nästa likt Ceratophyllum demersum fast den är större och mer lila än Ceratophyllum demersum.

[ErikP]1
1

Du har väll påsklov denna vecka? Ta en liten tripp till akvarielagret och titta på växter och fiskar du tycker är intressanta och fota som #3 sa.

farido13
0

jag har påsklov och då gör jag det

[dynamitella]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det cabomba furcata kanske?

farido13
0

ja det var det och jag såg den där

Luddeg
0

Som andra sagt, besök butiken igen och fråga eller fota.

Kolla annars på www.tropica.dk eller www.shrimpshop.se/vaxter.htm så hittar du många bilder på växter och kan jämföra.

www.shrimpshop.se/forum

farido13
0

åå vad bra tack Luddeg

sundin00
0

SALAMA ALIKOM !!! GOTT NYTT ÅR ✨

farido13
0

tack men det var för nån vecka sen och GOTT NYTT ÅR ✨. Men är du också en iransk människa eller?

sundin00
0

Nej, men leker iransk ;) :D hahaha

farido13
0

okej🙂🤔

sundin00
0

hur gammal är du ?

farido13
0

13 hurså