Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 609 ggr
[ErikP]1
0

Missfoster eller skadad?

Hej! För ca 2 veckor sedan så födde en av mina svärdbärare yngel. Ca 4 bebisar överlevde och dom andra var döda när hon födde dom. Nu e det så att ena ynglet har en sne stjärt eller bakdelen. Den är sne åt höger men ynglet är frisk och visar inte att den har ont. Är detta yngel ett "missfoster" eller är den skadad?

farido13
0

det skulle vara bättre om du har en bild. Det har hänt att mina Guppy yngel får konstiga kroppar men om du har en bild på den så kan jag säga svaret

[ErikP]1
0

Farido13, Det blir ganska svårt att ta kort på den då den är med flera andra yngel, även är det tät med växter i yngelburen så det blir svårt.

m4rkus93
0

kan vara en skada från "uppväxten" i magen eller under utgång om man säger så men du får helt enkelt vänta och se hur det blir :) kan bli bra kan bli dålig :/

-Cissi-
0

Ser du om ryggraden är sned? det låter som att den är missbildad

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[ErikP]1
0

Jag kan nu fastställa efter ha tittat noggrant så är det en missbildad yngel. Ryggen på den är sne, asså den hänger ner och sedan bakdelen som är missbildad

-Cissi-
0

Tråkigt :/

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

m4rkus93
0

nej :( aldrig kul :(

farido13
0

det är inte kul