vår lokal! :)
Ja vi har ju med en lokal där vi kommer ha alla våra firrar i! :) det e jag o min kompis Lars som huserar i denna lokal på 100+kvm. Vi har olika inriktningar dvs massa olika arter i lokalen! :) Diskus, scalarer, olika jordätare, olika l malar,olika corys, bettor, killis, olika troffegrupper, olika malawibo tanganyika!:) Här kommer bilder! Vi började med uppbyggnaden i februari!
Kram /Tess
Spännande att se utvecklingen! Ser ut som ett himla roligt projekt! 🙂
Mycket fina firrar & akvarium! 🙂
Jag blir så avundsjuk, vill också ha en lokal.
Jag håller på att leta efter en lokal men hittar ingen vettigt i närheten där jag bor.
Tack snälla! Ja vi har hittat en perfekt lokal! :) så glad för detta! :)
Kram /Tess
Så roligt!
skulle väldigt gärna ha en himla massa akvarier, men vi har ju bara våran lilla lägenhet så det får inte plats nåt större/fler än det vi har :)
Lyllos er!
TS, har ni bara lokalen att ha era fiskar i eller ska ni så småningom börja ta inträde? ;)
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
Jätte fin! :)
Ta inträde?! Nä de här e vårat hobbyrum där vi har våra firrar! Kommer ett jäkligt nice projekt framöver! Men avslöjjar inget förutom att de innefattar många kubik vatten! ;)
Kram /Tess
#25 var det den varianten på bakgrunden som det blev till slut? Det var den som jag tyckte var den snyggaste :) Kommer du ha räkor och killis ihop? Jag funderar på att ha det, men vet inte om det kommer bli för lite plats i mitt 20 liters. Man får ju gratis levandefoder iallafall! :)
Näe de blir nog nummer två, det e inte bestämt än vilken de blir! :) ja mina killis gårbjust nu med räkor, skräpräkorna. Dvs mina utsorterade räkor. Mina andra hyggligt fina räkor går i enskilda kar! :) kommer även ha artkar för killisarna sen med! Hämtar hem fler sorter snart! :)
Kram /Tess