my precious!
Wow:o den var snygg \(^_^)/
Fin!! Hur stort kar?
Den går i ett 450liters i hop med 7 andra snyggingar. Har 5 kar till med diskus
Kram /Tess
Förlåt lite ot men när jag läste titeln så tänkte jag direkt på gollum x)
Jättefina fiskar du har :)
Medarbetare på Pokémon Ifokus
Välldigt fina fiskar :) Måste fråga hur stora dom bilr?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
tack! de blir ca 20 cm i både höjd o längd ;)
Kram /Tess
Hehe :P det är inte så dåligt :P
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
utställningsfirre? har lite svårt att se hur du springer runt i en ring med den och sen ska ställa upp den *asg*
ne men ärligt hur går det till
Oj, hur stort akvarium har du till dessa? Måste ju vara 2000 liter !
nä dessa kräver minst 50 i höjd, och ca 250 liter. mina går dock större! 375-540 kar har vi hemma til våra grupper! utställning går til så att man ser til att fisken e i topptrim inför komande utställning, frisk, sund och välmatad! slutar mata den några dagar innan avfärd, packar med syrgas och åker. koppar sedan in fisken på utställningsplatsen, helst nån dag innan bedömningen så fisken hinner landa och komma iform så den inte bara står och trycker! På bedömningen så går domarna runt och bedömmer fiskarna i olika kriterier så som sundhet, färg, form, fenor, helhetsintryck, proportioner. När man anmäler finns det olika klasser för olika fiskar, röd, blå, vf, pattern och open. det e olika vilka klasser man väljer att ha med i utställningen!.
Kram /Tess
tufft
det e himla kul faktist! :)
Kram /Tess