Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettallmänt
Läst 1588 ggr
Novia
0

Favorit webshop

Vilken webshop beställer ni era akvarietillbehör ifrån?

wille_wille
0

Jag kollar på grossisthemsidorna och ber min djuraffär ta hem det.

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Novia
0

Det är ju smart, men det funkar inte för mig då jag inte har nån djuraffär på orten :)

Gurky
0

Jag brukar handla begagnat oftast. Annars är det där det är billigast.

Enda webshoppen jag brukar handla ifrån är http://www.deepoceanshop.dk/ fast då är det fiskar och annat levande som gäller.

Sleggyman
0

Själv kollar jag runt på olika webshopper tills jag hittar et bra pris. Tex Clowhotell hittade jag pris på 2295kr hörde med djuraffären vad dom skulle ha. 3300kr. Berättade för dom att det fanns billigare på nätet men jag gärna ville sponsra affären.

Tog 5 min för dom att höra med sin leverantör så fick jag det för 2295 kr Skrattande

kallepudas
0

jag gör som Sleggyman…..kollar efter grejer på nätet sedan beger jag mig till min djuraffär & där förhandlar mig till ett bra pris…..det fina mot att butiken då tar hem grejerna är ju att man slipper betala frakt/postförskott…så det blir ju billigareGlad

Novia
0

Jo det blir billigare för er som inte har 21,5 mil till närmsta djuraffär. För mig så lönar det sig att betala frakt ;-)

wille_wille
1

Du kan ju kolla på pwss.se, har aldrig handlat där förut men det verkar bra.

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

GuUuLd
1

Guldfisken.se, ojzoo.se, pimpyourshrimp.com, ebishop.se mfl :)

//GuUuLd, 

-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

atlanta
1

pwss.se är kanonbra Glad

[Bert10]1
0

Gå in på Aquaristic.net där har du en bra nätbutik i Tyskland.

Frakt Euro 9 upp till 31,5 kg så du kan köpa på dig det du behöver.

Novia
0

Det blev att beställa från guldfisken denna gång. Har beställt från pwss två ggr tidigare och sista gången krånglade det så förfärligt, så jag ville testa nått nytt nu. Tack för alla tips :-)

[Sentra]
0

jag har också haft problem med pwss flera gånger! guldfisken.se rekomenderar jag.