Tack för julklappen, farsan.
Strax innan Jul rymte tre av mina kära klockgrodor, varav bara två överlevde. Därefter fick jag också hacka ner den vackra bakgrunden som jag under två veckors tid meckat med, då materialen inte höll.
Så kommer pappa hem med tre små klockgrodor till mig i Julklapp, minsann :) Terrariet ser lite kasst ut tills jag får hem min bakgrund av malin.
Här har vi terrariet i kvällsljuset.
Kul =)
Och här har vi tre av mina 5 orientaliska klockgrodor. De heter Boll, Kung Rickard, ICA-Jerry, Darth Vader och Kevin (högst seriöst).

Åh, vilka sötnosar! 
Tråkigt detdär med att de rymde. 
Verkar som om farsorna får till det i år, har själv fått ett 54L akvarium av min. 
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Hahaha! Helt underbara namn! :)
Tackar :) Vad roligt!
(Min far heter Rickard och min bror Kevin, därav de namnen. De resterande får jag väl skylla på att jag är lite konstig bara).
Haloj =))) Gud vad söta de är dynamitella =))) o din bakgrund kommer såsmåning om ;))
Kul med grodor =)? har du fler djur =))???
mvh malin
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
Visst är dem :) Antingen älskar man dem eller hatar dem (tillochmed de mesigaste i släkten tycker dock om dem).
Ja, de är roliga. Framför allt när de låter. De låter som en liten hund som skäller på avstånd.
Nej, det är bara grodorna, fiskar och snäckor för tillfället. Nästa projekt ska bli en tetraodon nigroviridis.
Aha =)) ja här utökar vi med fiskar ,det lutar åt Malawi =)) men jag harblivit frälst i räkor o så har vi ju våra bakgrunder ;)) men jag tyccker om iden med grodor SÅ SÖÖTA =)) är de smidiga =)) jag har alltid haft en dröm om att ha grodor =)) kanske vore något för min lilla flicka att få =))))
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg