När ser man skillnad?
Hur gamla brukar bebisarna vara när man ser skillnad på dom? Alltså honor och hanar.
Mycket lättare om du skriver vad det är för fisk det handlar om ;)
Oj. Guppys menar jag.
Jag är inte så duktig på Guppy så själv ser jag inte skillnad förän de börjar färga ut..
Två-tre veckor gammla.. Beror på levnadsförhållanden, stort kar med bra vattenkvalite och bra mat så kan jag se efter lite mer än en vecka..
#4 Oj, så tidigt ser inte jag iaf :p
Jag brukar börga se när dom är ca 1cm ibland senare
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag har varit hobbyodlare i 4 år nu den 2 januari… Jag kan se de rätt bra ;) Min Guppyodling har minskat drastiskt.. Har hunduppfödning och hästuppfödning också! Men nu så ska jag starta Axolotl uppfödning så snart mitt nya kar kommer ;) Har hundar, hästar, guppys, räkor och Axolotl…. Massa massa djur ;)
#6 hehe :p jag har hafft till och från guppys i 7-8år och kan inte se bättre XD jag är nog lite dålig.
Vad för hästar och hundar föder du upp? :D
Hehe ^^ Kul med bebbar
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Welsh SEK A, B och D -hästar American akita och Podengo Portugues Liso/Pequeno -hundar Varför undrar du?
#8 Det är kul med hästar och hundar :) jag har ridigt i 8år ungefär, welshar är ju super fina :)
#9 Det är INTE mina hästar, jag hjälper till på ett stuteri som är granne med mig. Men eftersom ägaren är borta varannan vecka och ibland iväg flera veckor så är det jag som har hand om alla hästarna ;) Så det känns som mina egna ;) Tar hand om hingstar, betäckningar, fölningar och det övriga runt hästarna :D Superkul! Vi åker ibland på utställningar också! Går promenader i skogen mm :) Stuteri Sting om du vill kolla ;) Ja, hundar! Är inriktad på utställning där med och har en multichampion! Hon och hennes valp är inbjudna till Crufts 2013! Valpen är även svensk juniorvinnare -12 Bild: en av årets isabell hingstar :) sek B
Åh :) det är så roligt med avel! och vilken snygg isabell hingst :D är lite svag för isabeller ;) men jag tror vi har komigt ifrån ämnet lite :P
Förlåt för det TS!
Sorry ;)
Efter ca 1 vecka har jag en vag uppfattning, men mellan 2-3 veckor så börgar jag se. Men det finns ju alltid de som "byter" kön… XD :)