Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettväxter
Läst 788 ggr
mbitton
0

Flytväxter köpes!!

Hej!

Börjar bli trött på att ha vattenpest som flytväxt. Så har ni flytväxter till övers, så får ni mer än gärna höra av er till mig.. Glad

Mvh Micke

[Hallonbåt]
0

Ibland finns det flytväxter till salu på Tradera har jag sett…

Fiskbiten
0

Det finns en på blocket som säljer flytväxter. Sök på fisk i västmanland så ser du. Han skickar även.

[RadioMG]
0

Jag köpte inne på Redbee.se - Väldigt nöjd blev jag, både av priset och kvaliteten.

xanna
0

Jag har pistia. Musselblomma.

2 kronor skottet+ frakt kan väl vara lagom om du är intresserad.

wille_wille
0

Dom brukar sälja "andmat" väldigt billigt på tradera. Jag kom över 1dl för bara 1kr(!) Dom som låg ute för någon dag sen hade utropspris 6kr.

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

Fiskbiten
0

#4 Jag vill nog köpa av dig. Hur fraktas dom?

plutopellis
0

Köp inte andmat! Satsa på musselblomman istället.

CaptainBunchie
0

#7 - Varför skulle man inte göra det? :)

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

stosse
0

#8 andmat är ett helvete att bli av med… räcker med en liten bit andmat för att akvariet ska snabbt bli proppfullt med det……

wille_wille
0

I mitt växer det rätt dåligt o skulle det bli för mycket är det bara o lägga torrt i nån minut och sen dammsuga upp det när det har torkat.

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

CaptainBunchie
0

#9 - Jag fick med från djuraffären när jag köpte, ver jätteglad då jag ville ha flytväxter. Någon dag senare hittade jag inte en enda bit andmat, har inte sett sen dess. Tydligen ska äppelsnäckor vara väldigt förtjusta i att käka det.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

mbitton
2

Tack för alla svar!!Glad

#4 Är intresserad, har du ca 20-50 st skott? Mvh Micke

xanna
0

Jag kan sno ihop en liten frigolitlåda och skicka med posten, så blir det inte så hög fraktavgift.

Pm:a mig om du är intresserad.