Bilder på mina guppys
Shit vad freaky!
Exakt ett sånt akvarium har jag, precis sådär mellan två soffor vid ett fönster!
Fint var det! :)
// Sofia
Hahaa vad fräckt :)
_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_
riktigt fina guppys! :) har bara hanguppys i mitt, men jag har faktiskt tänkt skaffa honor trots att jag inte tänkte det från början, vore ju kul med bebisar :D
fina fiskar ♥
Vad är det för krukväxt i fönstret?
För övrigt ett snyggt akvarium…
Det är en sorts fikus =)
_
Fina fiskar!
bara jag som tycker den blåa i #20 ser lite hängig ut? tänkte på att den lutar så mycket med baken, men det kanske inte alls är något fel på honom för det! :) kanske bara vilade?
jättefina!
#24 märkte också på bild #20 att den var hängig. Men ville inte säga då den kanske bara vilade.
Det är säkert kassa gener i kombination med för långa fenor. Jag hade inte avlat på honom på grund av det, dock.
Rakryggade, friska hanar hänger inte även om de vilar. Något att ha koll på i framtiden :)
Hehe nej då, han hänger inte heller. Han röjde runt, är aldrig still. Och han hänger inte när han är stilla heller dock var dom sega i början när dom kom men inte alls längre. Finns bilder högre upp där det fiunns bilder, dock är ju inga särskilt bra eftersom dom aldrig kan vara stilla :O Är ju nybörjare och köpte både hanar och honor, och odling är inget jag vill ge mig in på, speciellt inte efter bara 4 veckor inom akvarie världen :) Så jag har ett 100-150 l på g som honorna och Ancistrus malen ska få flytta in i när det kommer och jag gallrar bort ynglen förutom den som redan fått färg på stjärten då den följde med gratis när jag handlade ottosarna i fredags så det är ingen utav mina fiskar som är föräldrar till den vad jag vet iaf :P
_
så fin den lille är!
Ja det tar sig iaf =) Ska bli spännande att se hur det blir när han är klar.
_
Väldigt fint!
hehe syns hur liten "lillkillen" är när den andra fisken är med på bilden också :D