Snäckor
Har funderat lite på om jag ska skaffa snäckor. Har kollat på äppelsnäckor, men sett att dom är olagliga nu..
Så, vad finns de för fler snäckor ni kan tipsa om? :)
Ska funka ihop med räkor och guppys, ev någon fisk till..
vet inte vilken grupp jag skulle lägga detta i, så ni får mer än gärna byta om de är fel ^^
// MT ♥
#1 okej :) Har kollat lite på posthorn oxå, men vart kan man få tag på sånna? Ska kolla upp lite mer, vilka färger de finns på dom ^^
// MT ♥
Hur dana är spixin ?=)) någon som vill ge lite olika hur dan den är =)) har en del fakta ,men jag skulle vilja veta hur ni säger ??=))
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
#3 Som jag dattar, av vad jag läst på googel så finns dom bara i en färg :/ Lite tråkigt…
---------------------------------------
Har kollat lite nu, är är nog mest intresserad av blå och rosa posthorn :) Försöker hitta någon som "föder upp".
// MT ♥
Kolla på Redbee där finns det några som säljer men det finns nog några här oxå :)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#5 Hittade den sidan för nån timma sen :) Fått kontakt med 2 st
// MT ♥
Du ser :) vad roligt, jag brukar köpa räkor där ifrån
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Ja men spixi äter ju växter =/
mvh malin bakgrunder räkor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg