Akvarium iFokus

Akvarium

Etikettberättelser-bilder-bildtrådar
Läst 986 ggr
LindaNov
0

Mina fiskar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer de bilder jag lovade för ett tag sedan. Köpte in fler honor och hoppas att hanarna lugnar sig nu…

De som vill och kan får gärna tala om vad de är för färg för de i butiken visste inte. Konstigt. På arken zoo har de etiketter på vad det är för färg och kön. De här är köpta på djurmagazinet.

Bilder även på mina Platy och de andra guppysena.

LindaNov
0

en hane som jag inte vet vad färgen heter…

LindaNov
0

Och så platyn…

LindaNov
0

Har även en hona som är silver framtill och svart från halva kroppen och stjärtfenan. Hon är blyg så henne fick jag tyvärr ingen bild på.

-Cissi-
0

den gula hanen i #1 är snakeskin vilken färg vet jag dok inte

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

LindaNov
0

Åh tack!

LindaNov
0

Googlade och det jag misstänker är att han är blond. Blond snakeskin.

-Cissi-
0

Kan nog stämma rätt bra :)

Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

[dynamitella]
1

Jag rekommenderar att du på en gång planterar växterna :) Filtervadden är inte menad att stanna kvar, och inte heller krukan. Dessa ska slängas.

(växterna kan i vissa fall klara sig bra i dem, men de kan också ruttna och dö, och kan inte föröka sig som växter ska).

LindaNov
0

# Tack…det ska jag=) Ha en trevlig Lördag…

LindaNov
0

Det var djuraffären som hade så i sina akvarier. Så då tror man att det ska vara så. Dock kar jag sköljt av de i ljummet vatten innan jag satte ner dom.

[tlundegard]
0

Djuraffärerna har dom så för att växterna ska säljas :) Fina guppys!

[dynamitella]
0

Det förstår jag :) Berättar de inget tar man ju gör givet. Det blir säkert bra sen ska du se.