nu har jag fått räkor!
jag tycker vanligtvis att djur med fler än 4 ben är läskigt *s* men mina räkor är sååå söta!
fick dem av en vän och jag har ingen aning om sort, men de är fina och röd & vita så det bör väl gå att googla och ta reda på vad det är *s*
de gick blandade rödvita & svartvita i ett akvarie, jag tog bara rödvita med hem nu, men kanske får starta upp ett akvarie till svartvita med *s* för det bör väl vara lämpligast att ha samma färg på dem om man vill att färgen på bebisar ska bli samma/bättre?
det var inte direkt ett planerat räkköp, har bara småkikat lite på räkor innan.. så jag håller på och läser på lite om dem nu, men alla tips är välkommna!
Det är Chrystal Red. Jättefina!
Med mörk bakgrund kommer färgerna fram ännu mer.

det går förresten alldeles utmärkt att blanda crystal red och black med varandra. räklingarna blir antingen svartvita eller rödvita och färgen blir inte sämre, så vill du ha några svartvita, kör på det också :) jättesöta små räkor!
#3 aha vad bra! ja då vill jag nog ha några sådana med :)
Jag har en del sånna här hemma med =) O en bär rom =)
Hur bor dom egentligen??
#7 i ett 61 liters akvarie, två st av dem var i ett glas och blev fotade innan de fick flytta in om du undrar över vad de sitter i på bilden?
Ja det var det jag undrade över..
Såg så litet och tomt ut! *hahaha*
Där kommer dom trivas och må bra!
Räkor är ju helt underbara!!
härligt :D jag har också tänkt starta upp ett räk kar :)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!