Dålig mobilkamera
den är riktigt fin egentligen
*stolt*
Säker att det är en rainbow?! :) Ögonen säger körsbär.
Bara för att ögonen är svarta. Jag tvivlar inte en sekund på själva färgen, då jag har såna själv.
Jättefin är den i alla fall! Kan du ta kort på ansiktet på den så kan jag säkerligen artbestämma :)
(Jag har ju haft körsbär med mina rainbows, så det är inte 100% omöjligt att det är en sådan).
Oooo, men jag är helt säker på att den varit en bebis så den är ju född här.. Ska se om jag hittar den och kan få en bild till 
Okej :)
Jag grundar mina misstankar såhär.
Kolla ögonen på mina rainbows: http://dayviews.com/tipexx/505736007/
Den röda är ett solklart körsbär :)
Men alla de andra är rainbows. Det ser ut som att jag råkat få med ett körsbär trots allt. inte alls min mening!
Haha, det gör inget för vill ju ha med färg! Den är jättefin! Och den bruna är riktigt läcker som är en rainbow då. Trodde att det var en väldigt färglad rainbow den röda, haha
men den är jättefin så jag klagar verkligen inte! Får jag väl se om den får någon liten vän i framtiden då…
Skönt att höra :)
Ja, rainbowsen har färgat ut alldeles perfekt! Jag har nog bara en, kanske två rainbows kvar av alla hundratals :) Så odla du vidare, så får jag köpa tillbaka några sen!
Haha, där ser man! Vi kan ju alltid byta mot körsbär när de börjar bli ett stort antal
vill ha några av varje…
Ganska säker på att där är en körsbär till! Så roligt! Hihi :)
Men! Den går med rom nu!! Hur är det möjligt?! Men jag är glad :)
Du har säkert en till, hane :) Grattis!
Jag har sett en men trodde det var en unge men måste varit en hane då.. Då behöver jag inte köpa körsbär ;) hehe! Tack :)
Ännu en fråga, denna på bilden har färgat ut ännu mer och är riktigt knallröd nästan åt det mörka hållet. Men idag när jag tittade till den upptäckte jag ett vitt streck längs hela ryggen på den! Har tyvärr inte lyckats ta ett kort men kanske du vet vad det kan vara? 
Vitt streck? Såhär?
http://i686.photobucket.com/albums/vv223/TopAz_photoz/cshrimp4e10july182.jpg
Det betydet att hon är en dominant hona :) Är det vitt som.. krita, så är det inget körsbär. Men är det som på bilden är det helt normalt.
Ja! Som på bilden
tänk att jag sett massa körsbär men aldrig lagt märke till streck ändå, haha! Klart hon är dominant, just nu är hon ju helt ensam
MEN! Haha! Jag tror jag hittat hanen… Ingen vettig bild men kolsvarta ögon och röda streck längs kroppen. I vilket fall fick han flytta till henne så hon slipper vara ensam räka bland fiskarna 
Jättebra att det löste sig! :D
Ja
så nu kanske jag kan få lite bebisar på körsbären så där är fler än två sen, hihi 
Tack för all hjälp! Du är en klippa 
Jag skickade ett pm till dig för över en vecka sedan Dynamitella..
Har det inte kommit fram?
Och söt liten körsbär. Bra att jag fick veta det med den vita randen. Har hanarna ingen sån??
Nej, jag hittar inget :) Skicka gärna igen!
Hanar har inte den randen nej. Och inte alla honor heller. Bara äldre och "dominanta" honor får det ibland.
Konstigt.. Jag ville bara veta om du har någon posthorn i rolig färg att avvara? Jag har röd och leopard. Om du har någon anna?
Har sett lite vitt på några av mina räkor här hemma med. Spännande med räkor. 
Jaha! Nu när du säger det så kommer jag ihåg. Att jag inte svarat förstår jag inte.
Jag har bara röda att sälja, tyvärr. Håller på att försöka odla fram vita/aprikos och blåa, men det går långsamt :)
Okey, då kanske jag kan köpa i framtiden.