Tipshjälp
Hej alla! Jag har redan bombat er med att få förslag om fisk till 20 liter samt att jag nu har ute en tråd om krabba men tänkte be om en sak till.. Jo som sagt, vi kom över några billiga killikar från en här inne som är på 20 liter. Tanken i framtiden (långt fram) är kampfiskodling och ha dessa kar då men så ville gubben min ha ett nu och det får han ju gärna. Han vill ha EN ful fisk. Ärligt? Jag har visat killifiskar men de är ju vackra! Nu senast var han inne på krabba då eller humlegobi som är hans sistahandsval. Minikulfisk (hette den så?) är ett alternativ men ja, hjälp! Ful fisk till 20 liters? Omöjligt eller hur?
Putt 
Oj vill han ha en ful fisk…
Googlade faktiskt lite men hittade inget direkt…bara fula havsfiskar gör att avtryck & ser om någon annan kommer med några ful-fisk-förslag..haha
Haha, ja Kalle och att hitta det till 20 liter är nog omöjligt men men. Annars får vi se om man kan beställa hem dvärg spindelkrabba för de gick att ha i så litet..
Min syster & hennes man har en sorts krabba,skithäftig men den har en viss förmåga att försöka smita
Den har dom i vanliga "sällskapskaret"

humlafisk kanske skulle passa?
#5 Det står att det är sistahandsval. 
Puff :)
Ingen? Då får vi undersöka om det går beställa hem krabba..
Sista puff-försöket :)
Vet inte om vissa tyska butiker kan ha krabbor men hur dessa klarar transporten vet jag inte.
www.shrimpshop.se/forum