appelsnackor.webs.com
Äntliiiigen! Nu är hemsidan uppdaterad och öppnad igen! Det tog sin lilla tid, men nu finns det fräsh info, lite nya bilder och en hel del bilder som mina köpare har bidragit med!
Tusen tack för era bidrag!
Den är inte helt klar ännu, men de kommer fyllas på med info och bild under tiden. Får ta lite i taget nu när det är soligt och fint ute!
Kände att sidan behövde ett litet lyft efter alla dessa år jag hållt igång den, och därför har den vart nedstängd i ett par månader.
Vill iaf tacka, buga och niga till alla mina härliga medlemmar som nu blivit +50st ! :D Underbart att se att så många är intresserade och tack för alla fina mail och positiv respons på min uppfödning!
Jag ska starta upp ett fotoalbum i veckan, så fler bidrag med lite "proffsiga" bilder tas gärna emot. Kommer köra en liten tävling där vinnaren får ett litet paket med snäckgläädje värde 130kr!!
Så skicka in din bild till camilla.thunberg@hotmail.com skriv gärna en hälsning eller kommentar och dina kontaktuppgifter+mailadress, så meddelar jag när tävlingen börjar och slutar, samt vinnare. Bidrag till tävlingen tas emot t om den 13/7-12.
Nu ska det firas!
Besök gärna!
Toppen!
om jag får jobb där jag praktiserat i 4 månader så är du den första jag pratar med den 25 e ! =P
Du är faktiskt den uppfödare som faktiskt håller dig kvar i brascyhen , de flesta tänker mm 10-25 kr st" odlar ett par år sen slutar …
Men från dig kan man alltid räkna med 100% Äppelsnäckor som håller alla måtten och borde få guld i "snäckuttställning " om det skulle finnas !
Vill bara skryta med dig och säga att de finnaste snäckor kmr från dig m,ed topkvalitet och livslängd och tycker du ska fortsätta med det =) uppskattar att det finns seriösa personer som sattsar poådet de gillar
Engaschemang är riktigt nice !
Vill bara säga "keep upå the good work " =D
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
Åh! Blå snäcka kan tänkas kosta med frakt?! 
#1 Gustavsson2in1
Vilken tur att jag ska utse en jury för min fototävling annars hade jag ju utsett dig till vinnare direkt! Härligt värmande och glädjefyllt inlägg! Och de är ni som är så snälla och rara som får mig att fortsätta.
Är så kul varjegång man får ett glädjemail eller bilder på "Såhär ser snäckorna ut nu" osv… :D Är så roligt med engagerade adoptivföräldrar!
De dagar det är slitsamt eller jobbigt, tänker jag på er!!
Tack för ditt fina bidrag, hoppas fler kommer in!
#2 Plutopellis du har ett PM :)
Härligt ärligt ! =)) Glad man kan spridda glädje ! =)
Älskar engageradade människor sm gillar det de gör =)
gillar du inte det du sysslar med slta med det och börja med det du tycker om att göra ! =), vattenliv har alltid facinerat mig och kommer nog fortsätta göra =)
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
Oj vad mycket du kan om snäckorna! :D superbra info på hemsidan! Har du några snäckor till salu nu? Har en plats över i 63 liters karet och vill spara den platsen till en blå :) när jag startat upp karet dvs…
Mailar en bild till din tävling oxå! :D
#6 Jätte fint bidrag, tack. Hoppas bara att jag får in fler, minst 10st bilder hade jag tänkt mig. Får skapa en ny tråd då rubriken på denna kanske inte lockar :)
Ang snäckor till salu mm… Så tar vi det på PM
Vilken snygg hemsida du har, bra information och fina bilder! Älskar alla sorters snäckor och sniglar, och vill bra gärna skaffa ett litet gäng nån gång (när jag blir rik, haha!
).
Bästa sidan med info om äpplen som finns att hitta :D du gör verkligen ett superarbete!
Bebisarna jag köpte av dig för nått år sen har både barn och barnbarn vid det här laget, alla med samma fina färger, de har blivit självklara invånare i alla mina permanenta kar, riktiga clowner. :) Får ha en liten fotosession med dem senare idag och se om vi kan svänga ihop nån rolig bild.
# 6 deen , Tack så mycket, visst är de underbara! Haha, :) du får hålla koll på min hemsida ibland lägger jag ut REA, specialerbjudanden eller paketpriser.
# 9 Han , Taaack
de gör all pysseltid värd det när man får sån härlig respons! Jaa se nu till att bidra med din bästa bild.
Till er alla!
Jag har änsålänge fått in alldeles för få bidrag för att det ska bli en värdig tävling, kom igen och skicka in din bild! Det kan ju bli DU som får hem paketet i brevlådan!!!
#10 Tack för tipset, det ska jag göra! 
Skicka in flera bilder folk! :)
Nu är alla bidragen på Äppelsnäckor ute på hemsidan under fliken tävling, idag utser min jury vinnarbilden, och vinnaren meddelas i morgon!
Lycka till!!
Det var Amanda Geekinblack @ifokus som vann bildtävlingen! Stort grattis och hoppas du vart positivt överraskad av vinsten som var ett paket "Snäckglädje värde 130kr ex frakt som jag stod för" för er som är nyfikna på vad paketet innehöll:
Paketet innehöll:
* 1påse Hikari tropikal Crab Cuisine 40:-
* 1påse av mina favvo Miniwaffers 50:-
* 1st Kalksköldpadda 20:-
* 1st Weekendfoder 20:-
Grattis och hoppas snäckorna gillar det!
#14 Ååå jag blev så glad! :D tog ett kort på vinsten och tänkte lägga upp här men jag hann inte komma så långt xD bra att du gjorde det dock :)
Gjorde vattenbyte idag och har faktiskt ploppat i en sån där blå fisk/weekend foder, nu väntar jag på att snäckorna ska hitta den så får vi se vad dom tyckte! :D
Hej. Jätte fin sida du har gjort. Vad säljer du för nåt o vad kostar de ?
# 16
Tack så mycket!
Jag säljer Äppelsnäckor i färgerna:
Lilarandiga
Elfenbensvita
Rosarandiga
Guldrandiga
Lysgula
Jade
Blå
och ibland lite annorlunda färger.
Säljer även Malaysiska sandsnäckor och Endlers, men just nu är det väldigt sutsålt av allt här hemma.
Mvh
Jättefin och lärorik hemsida! 
#17 Vad kostar dom ? Skickar du av allt du har ?
Du får gärna skicka mail om mer Info.