Vad är det med den?
En av mina siamesiska algätare har blivit hängig, den kan pendla mellan att simma runt som vanligt och putsa blad till att ligga mellan eller på något blad och knappt röra sig.
Den andra simmar runt helt som vanligt och det är ingenting med de övriga fiskarna i akvariet utan det är just denna som inte riktigt är helt kry känns det som.
De är 4 och 5 cm stor ungefär så är inga vuxna, och det är den mindre som är hängig, vad kan jag göra för att pigga upp den?
Den har varit så här sedan i morse då jag tänkte att den ganska är lite trött bara men börjar fundera nu när den fortfarande är så. Den ligger mest och vilar, rör inget annat än gälarna för att sedan simma runt helt som vanligt efter någon minut men återgår inte långt därefter till att ligga och vila igen.
Håller sig borta från botten, ytan och pumpen.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Våra siameser lägger sig ofta på blad och rötter för att vila, är inte säker på om det är något fel på den
Våra två gör samma sak :) Oftast samtidigt, men ibland en och en :)
Hälsningar Astrid :)
Ah, trodde den var dålig!
Men såg efter att jag stängt ner datorn att även den större låg och vilade lite nu medan den mindre var i full färd på rutan. =)
Då kan jag vara lugn.
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg