Vad gör dom?
Städar varandra?
Åker snålskjuts?
Hehe nä jag vet inte, tycker de ser sött ut!
Mina har också gort så :P Ett par veckor efter hitta jag en äggklase ^^ Men vet inte om det berode på de
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Ja alltså man är ju van att de kryper runt på varandra men över en timme utan att den vita rör sig! Den rosa har varit runt över allt och ätit och haft sig men den vita har bara hängt där. Konstiga djur! Haha 
Ja de där är lite snäck playtime ^^
(parning ) :P
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
#5 ärligt! Åh vad roligt! Och de två jag ville skulle para sig också ju i så fall! Hoppas det blir ägg, fast kanske inte ska förvänta mig så mycket av första försöket?
Det märker du isf imorgon :)
Hälsningar Astrid :)
Hoppas! 
Spännande syrran!! 
haha hoppas du får en stor klase ägg spännande 
Nämen! Du skulle ju inte in på denna sidan! 
Men… Jag hade ju tråkigt.. 
Haha 
De parar sig ja :) grattis:)
det kan ta flera veckor innan första klasen läggs o har du fler hanar är det ändå inte säkert denna komma o bli pappa (vill du vara säker så sätt dem i eget kar).
Den första klasen är ibland obefruktad men det lär komma fler :)..
spännande va ??? imorgon kanske det händer vem vet 
Men imorgon? nej :)
Det kan ta många dagar, ibland flera veckor innan paringarna "tar", så att säga. Jag såg mina snäckor para sig fyra veckor innan klasar kom ibland, och har nu ett par som parar sig hela tiden, som aldrig lägger ägg.
Det kan mycket väl ske imorgon. Men bli inte förvånad om det tar någon vecka :P
Är bara dom här två och den gula som är så stora så tror ärligt inte att andra kommer blanda sig i ännu ;) så roligt! Haha! Vad glad jag blir!
Våra har parat sig på dan sen har honan gått upp och lagt i luftspalten… :)
Hälsningar Astrid :)
Med tanke på att detta är deras allra första så tror jag inte att det är en klase där imorgon. De måste nog öva lite först ;)
Dom sitter fortfarande så dom stackarna! Haha, sega jäklar!
Vilken är hane och hona av dom?
Jag tror det är den som sitter på som är hanen, eftersom den brukar "sticka in" i den andra.. Men kan ha helt fel. :P
Gissade också på det 
Attans! Jag som trodde de andra var för små men nu har även den gul/bruna blandat sig i och ett tag satt båda på den stackars rosa! Nu har den vita släppt… Så det blir kanske inte den vita som blir pappan
men vi får se, älskar dom ändå! 
Gruppvåldtäkt på atackars snigeln. 
#24 hihhi , vilka bilder mn fick i huvudet =PP
Haha jag har en bild jag kan lägga ut imorgon ;)
nice lite snäck porr på kvällen xD .. =P
Oj fel bild! Haha 
hehe Den lär vara ätt trött ^^ Den rosa måtte vara sniglarnas dröm ^^
Haha, ja hon är omtyckt den stackarn! *asg* Stackars snigel!!