Hej lilla yngel!
Gav fiskarna sin kvällsmat och skulle släcka ner, men så såg jag något som studsade på en rot! Hej lilla yngel xD haha det var oväntat!
Frågan är, är det molly eller Platy?
Har både tjocka mollys och tjocka platys i karet och ynglet är verkligen superlitet! Av färgen att dömma så ser den ut som mina molly yngel, men storleksmässigt och med gulesäcken så ser den ut som mina förra Platy yngel gjorde xD
Storlek varierar väl, men satte den i yngelkassen så får vi se om den överlever :P tog en bild, men att den är pytteliten är svårt att se på bilden. Slänger upp en bild på mina förra Platy yngel samt på molly kullen jag fick i april så kan man ju jämföra bara för skojs skull :P men den klarar sig nog inte så länge.
Verkar dock som att den är född precis nyss eller iaf ikväll, men när jag matade så var alla honor på plats och skalarerna äter alltid upp alla yngel så den är förmodligen den första eller sista i sin kull.
Grattis! :)
Haha det är nog inget att gratulera ;P har ju en massa molly yngel i lilla karet och detta lär inte klara sig länge varken hos dom eller i stora karet. Undrar dock vem hans mor är :P
Men tack ;)