Galaxy rasbora.
Imorgon åker jag antagligen till en större stad och skaffar Galaxy rasbora, så en sista fråga..
Det är säkert att dom inte äter upp platy och Guppy yngel? xD
Dom blir verkligen inte tillräckligt stora? :P
Liksom är det 90% chans att ingen blir uppäten? :P
Åh, jag vill också ha galaxys! De är otroligt vackra. Hade velat ha det i mitt snäck och räkkar men letade i fem djuraffärer här varav den ena en akvariebutik utan att hitta
hittade i den sista brigittae istället och de fick duga. Så lycka till med dom! Har ingen erfarenhet av galaxys men då de föreslogs till mig i mitt räkkkar kan jag inte tänka mig att de äter yngel 
#1 Ja, visst är dom vackra!
Åh, tråkigt :( Hoppas dom har i djuraffären dit jag ska. 6 mil dit, så känns lite onödigt att åka dit och sen har dom inte. :P
Dom är med himla söta :)
Ja, blev med tipsad om det, så hoppas dom inte får in de i munnen ;P
Ja, jag blev nöjd fast de hade ju bara fyra st och de vill tydligen vara minst åtta egentligen så jag får hålla ögonen öppna men känns hopplöst här i halmstad att hitta små fiskar! Knappt några rasboror alls ju förutom de större. Illa faktiskt men men.. Så ska se om de får in fler på det stället så de kan få vänner.
Hoppas verkligen att de har galaxys då! Annars kan du ju alltid ringa innan och fråga?

Jag har svårt att tro att galaxy rasboror skulle ta platyyngel då mina ofta har problem med att ens ta röda mygglarver! Får mest mata dem med cyclops då det mesta är för stort för deras små minimunnar men ett och annat räkyngel tror jag dock att de har norpat.
#3 Ja, du får hålla koll på om de kommer in fler :)
Annars får du åka någon annanstans ^^ Trevligt att komma till lite andra djuraffärer ibland.
Ja, håller tummarna!
Fobi för att ringa folk jag inte känner, så vågar inte :P
Och mamma har ingen lust att göra det åt mig, så får bli en tur dit. Blir ju lite små trevligt även om de inte finns ^^
#4 Oj, röda mygglarver är ju inte så jättestora, så då borde de väl gå :)
Är det någon som är överdrivet liten får den vara i 30 liters akvariet annars sålänge.
Vart är det? Kanske de har en hemsida? Men sant, alltid roligt att komma iväg och glo även om man inte hittar det man ska så brukar man komma hem med något 
#7 Kristianstad är det tänkt.. Vart där förra året och himla fin djuraffär, så hoppas den är det fortfarande. :P
haha, precis! Kan gå runt och kolla i flera timmar i djuraffärer, dock är ju ingen annan jag känner speciellt road av det. :P
Jag har tur att gubben är nästan lika tokig som jag 
#9 Bra där! ^^