She is back :)
Jag är tillbaka från Grekland nu allesammans. Så alla de miljoner frågor som jag fått i Pm kan jag nu svara på :)
Skriv gärna igen så att jag ser om det fortfarande är aktuellt.
Mvh Dani :)
Min fråga är aktuell om pumpen! :) och sniglarna ;)
Men du! Ursäkta, hoppas du haft det helt underbart!!! :)
Välkommen tillbaka!! Hoppas du haft det bra. 
Solbränd och fin nu då ^^ ,
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
Härligt! Varit lite små tomt att inte se några svar från dig någonstans ;)
Hoppas du haft det trevligt! :)
välkommen tillbaka ^^
Livet i varje Andetag
Welcome back! Hoppas du haft det as bra! :)
Haha dåligt!! ;) Hoppas du hade de bra. Min fråga in pm är inte aktuell längre. Alla yngel är väck o har skaffat mig ett yngelkar anpassat för Guppy. ;) Funderar dock på ett nanokar med massa räkor… Hade ju varit fint! :)
Tack :) Det vart sjukt gött att åka utan familjen. Fast mina räkor har gått och dött under denna resan, då ingen lyckades mata och utföra vattenbyta rätt >.<
Då återkommer jag om pumpen med dig då, #1 :)
#9 du har väl bara varit borta en vecka..? :O
Hur satans lyckas man misssköta de så dom dör på den tiden..? En sak om det är flera månader, men en vecka..
Tråkigt för dig :(
De var redan lite halvsjuka innan jag åkte :) Det är mina tigrar och crystals det rör sig om. De har trillat av pinnen en gång i veckan i alla fall på den sista tiden.
Så det var extra viktigt med 3 vattenbyten för att hålla dem vid liv, och ingen mat.
Varför har dom blivit sjuka? Hur märker man om räkor är sjuka?
Är nog rätt svårt att ta hand om andras akvarium. Rädd att man råka göra något fel eller så..
Ingen aning :) Det är nog bara vattenvärdena och faktumet att de är löjligt känsliga och lite till åren.
Så man märker det inte. Plötsligt dör de bara.
(Och oftast hinner jag inte ens se kadavret innan det är borta).