du kanske råkade köpa en hanne , menar om du köpte den väldigt ung så kanske den inte hade utvecklat sitt skägg och trott det var en hona sen har "hon"odlat fram skägget när han blivit äldre =) ?
** Klaga gärna på min dyselexi , för jag har de inte **
Jag såg hanen och honan samtidigt…
Haha jaha ^^ hur fan har du lyckats med det :P ? trollat lite ^^
vad häftigt haha:D finns ju möjlighet att den kommit som yngel, men att den vuxit så fort på 4 mån tror jag inte….tror isf mer på att honan "blivit" hane, och ynglet är fd honan:)
3# menade du att dem e så skygga? Mina far ut som skott när det är mat :P
min hanne har jag inte sett på länge , en del av de kan ligga och trycka under rötter ett tag ^^ men mina honor är och flyger fram när man matar =)
Jag ska nämligen ge bort mina fiskar och sälja mitt akvarium… Min komps som då ska få mina fiskar får väll sin typ 30ionde mal da :P
hehe är han mal galning =P?
Japp det kan man säga! Han har någon as cool L mal som är svart med nästan vit-lysande prickar, någon som vet vad det kan vara för mal?
En svart L-mal med vita prickar är omöjlig att identifera utan bild, finns väldigt många l-malar som ser ut så..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Okej men bild kommer aldrig så skygg som den är, men prickarna är igentligen lite gula…
Det är iaf omöjligt att ens gissa vilken art det är, jag ljuger nog inte om jag säger att det finns nästan 100 olika gul/vitprickiga l-malarter..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties