Bildtråd posthorn
Hej!
Tänkte det skulle vara kul med en tråd med era bilder på era posthornssnäckor (om ni har några) ;)
Ska snart köpa 1 orange och 1 rosa av Malin , så det skulle vara intresant med massa bilder på dessa roliga varelser!
Alla posthornssnäk bilder välkomna :D
putt
Ingen som har posthorn?
Näpp! Men snart två rosa av Malin, om din rosa också är en av hennes äppelsnäckor så blir våra snäckor syskon :D
Hejhej naffy =)))Här ä en riktig läckerbit=)));)
Mvh Malin
Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
Snygg!
#3 vad trevligt! Fast jag ska köpa en rosa och en orange posthornssnäcka och äppelsnäckorna kan väll ändå inte vara syskon med dem då ;)
#3 vad trevligt! Fast jag ska köpa en rosa och en orange posthornssnäcka och äppelsnäckorna kan väll ändå inte vara syskon med dem då ;)
Rosa bild kommer =)))
O den tidigare var ju orange =)))
Mvh Malin
Ha de gött
#8 åh men gud vad snygg orange! Är det en sånn orange du skickar till mig? :) Hur gammla blir posthorn föresten?
Ha de gött
japp det är den färgen på dom jag skickar till dej =)))
Ha de gött
Gud vad snygga :)
Ha de gött
Ha de gött
Klart dem passar :) Snygga! Blir väldigt sugen på att föda upp sånna själv (antagligen blir det då rosa/röda, efter som orange och rosa blir väll nått sånt) Verkar så kul! ;D
Nu har snäckorna Olivia,Natanoch Mandy kommit fram! Super söta var dem Malin :) Bilder kmr!
Gud vad kul!
Nej men gud va kul=))) Olivia ,natan o mandy blir perfekt =)))
Mvh Malin
Ha de gött
Kajsa och Malin: Hihi ja :)
ÅÅ var roligt =))) kul me massa bilder;) ))=)))) gillas =)))
Mvh Malin
Ha de gött
hihi tack,jag vet att det är dem sämsta bilderna, men jag har märkt att det ät svårt att fotta posthorn, deras skal är annorlunda format :)
HIHIH ja de är ju lite svåra ,men kameran i högsta hugg så blir det bra någon gång ;)
Mvh Malin
snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
ja nån gång blir det ju det ;)
ska försöka locka blyga Natan med morot i morgon och fotta han :)
#4 så läcker färg! Helt otrolig! Har inga posthorn själv, väntar på att mina bokade äpplen ska växa till sig, de blir mina första sniglar :)
#27 nejmen gud vad söt! Cool färg också :) Jag har ju också (än så länge) hittat två bebisar som jag inte vet var dem kommer i från (se tråden: snäckling?)
Jag har hittat små gråa med grå fot. Ingen som har bild så jag får se hur de blir som vuxna?
Bilder på vuxna finns längre upp i tråden,här är två bilder på min ena posthorns bebis: http://dayviews.com/big-bang/505428898/ Och http://dayviews.com/big-bang/505428864/
Jag vill se bilder på en vuxen grå eller blå, eller vad kallas färgen?
Det är bara till att söka på google.
Vad smart. Jag har bara sökt här inne och inget hittat.
Mina är nog gråa då. Ingen som vill ha?
Säker på att det inte är en physa?
Japp, för det har jag också! De är sötare än de grå posthornen tycker jag.
Okej