Yippie! ^^
Efter inte så värst lång tid har jag fått fram vita posthorn! Jag trodde allvarligt inte att de skulle gå så fort ;) även fast många färger förekommer hos posthorn :) Det ända ja gjorde var att skrapa ihop mina ljusblå o ljusrosa posthorn o lägga dom i en petbox med växter o grejer.
Jag har exprementerat (stavning ;P) lite med olika färgkombinationer hos posthorn vilket är jättekul!! Är det någon mer som har fått fram eller äger några roliga postisar? :)
Så spännande! Äger ingen snäcka för tillfället men funderar på äpplen :) lycka till med ditt fortsatta experimenternande!
#1 man tackar :) Om du bestämmer dig för att skaffa äpplen så kmr du inte bli besviken! De är lite roligare än postisar (tycker jag) eftersom de blir större :)
Oh, juste! mina leopard posthorn har oxå förökat sig, men avkomman blev inte leopard, de blev tiger! leopardfläckarna växte typ ihop :) jättehäftigt med färger o mönster :3
Om du ska sälja vita postisar sen så är jag väldigt intresserad.:)
Och grattis till framgången :)
Tänk på att det är nästan omöjligt att hålla linjen vit :)
Jag får några vita posthorn (eller ja, pigmentlösa) några gånger om året, men det håller aldrig i sig, även med linjeavel :)
Men det är roligt ändå.
#4 tackar, tackar! Ja, om de blir för många så kan jag nog skicka iväg ett par st :)
#5 jaa, ja förstog nästan att de var så, eftersom vit inte är så dominant :) men glad blir man ju vilket fall :P Nu när ja kollade till dom så såg jag en vit leopard :O Hihi, måste leta upp kameran känns det som :3
Ja vi vill se bilder! 
Ska se om ja kan hitta den :) hoppas inte kameran är hos pappa bara