Äppel ägg
upptäckte att mina äppelsäckor som jag köpte på auktionen i lördags har lagt en stor klase med ägg i locket på akvariumet idag :O dom har ju inte bott i det karet mer än 2 dagar :O
Iaf så fick klasen ligga på en cellplast bit och flyta i det lilla karet hade inte riktigt tänkt mig bruna bebisar i det stora karet :P (där ska mina rosa få bo sedan)
Om dom nu inte torkar ihop eller något annat går fel hur lång tid tar det innan dom kläcks? och går det bra att ha några små pansarmalar och Ancistrus bebisar ihop med dom små?
Det tar 2 veckor innan de kläcks.
Här hard et gått bra o ha bebisarna ihop med ancistrs o pansarmalar iaf.
Oki jag får prova så får vi se då. Alla malarna är fortfarande rätt små så det gör det förhoppningsvis här oxå då!
Hej hopp=))) jo men det går bra ,om det inte ä jätte varmt så kan det ta ca 2-4 veckor för äggen att kläckas ,men de får inte utsättas för vaten så de drunknar ;)
Mvh Malin
Snäckor snäckor snäckor www.familjensnygg.se
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg
#3 lite snopet ju iom att dom rosa skulle få gå i det stora karet så fick ja flyta klasen :)
Dom ligger nu på en frigolit bit ovanpå alla mina jättelånga växter i det karet och tänker att det förhoppningsviss ska bli bra :)
spännande iaf :)
Ha de gött
www.123minsida.se/Familgen Snygg