Hur är det möjligt??
Har två gula algätare, och dom har alltid varit aktiva men idag har jag inte sett till någon av dom…vi bytte vatten igår och jag fick plantera om några växter som lossnade och flöt upp, så jag trodde kanske att dom kom ivägen och ligger under en massa grus nu, men jag försökte leta i gruset och i dekorationerna men jag hittar dom bara inte!!! Dom kan ju inte bara försvinna?!?!? Samma sak med en Kardinaltetra, som också bara försvunnit och jag har inte hittat den någonstans.
Dom kommer nog fram :P kanske bara hittade ett bättre gömställe än vanligt ;)
När jag var liten så var jag med om samma sak.. 
Jag letade ÖVERALLT, pappa letade överallt. Jag trodde tillomed att han hade tagit sig ut. Letade igenom hela mitt rum också
När jag vaknade dagenefter så simmade han runt i karet igen. ..
Måste vara ett kanonställe dom har hittat
kommer ihåg min förra kamphane det var försvunnen i två dagar i ett 54L akvarium men helt plötsligt så simmade han omkring…algätarna är ännu borta..
Mina algätare försvann för ett bra tag sedan nu och jag har gjort storstädningar efter det. De är helt enkelt borta.. Konstigt nog :/
förstår inte hur dom kan gå upp i rök bara sådär!!! jag har letat och letat men inte ett spår….blir väl att köpa nya (men då ska ni se att dom dyker upp)
Vänta ett par dagar och se först :) men säg till om dom kmr fram!
Det ska jag :-)
Hmm konsigt? Ja Säg till när dem kmr fram :)