Linea Cups i djuraffärer? Vart?
Hej alla!
Någon som sett dessa spännande växterna i någon djuraffär på senaste?
Och vad ligger de på för pris?
http://www.djurmagazinet.se/index.php?option=com_easyblog&view=entry&id=30&Itemid=1318
//Belinda aka Zandrama
En burk kostar mellan 60 och 120 kronor här.
Inte värt det. De är alltså bara typ 6-8 cm i diameter eller något.
Jag har sett de på djurmagazinet och akvarielagret… men tycker de är lite dyra, kostar runt 100-150. köpe du växterna av privatperson är de mycket billigare.
#1 Ja jag såg att det va väldigt lite, men hörde av någon att det är sjukt bra om man vill ha snabbväxande mossa eller så.
Omg 120 :O Här på Hornbach tog de 99 kr men iom att de har lägsta pris garanti försöker jag jaga runt efter billigare xP
Ska ju köpa mina kar där så tänkte att det kunda va nice och få lite i samma veva :)
//Belinda aka Zandrama
Billigare än hornbach går nog inte :)
Men ska du ha mossa eller något sånt, gå in på plantswap.se.
För samma pris får du tre gånger så mycket :)
#4 då blir det nog där xD
Tack :D
//Belinda aka Zandrama
Jag tyckte de där va en roligt förpackning och smart lösning av växter, och som han säger så slipper man sniglar och alger. Men lite dyrt va de.
Jag köpte en sådan burk med någon slags "marktäckande" växt på Djurmagazinet för 99:-, som inte alls visade sig fungera. Gick inte ens att plantera på bottnen. Jag tog upp allt o slängde, men det växer hela tiden nytt som lägger sig på ytan. Mer flytväxt än marktäckande?
Det enda positiva var väl att det var skräpsnäcksfritt.. Annars tycker jag inte att det var värt pengarna alls.
/ Emma